Ik denk niet dat iemand er een verwijt ofzo mee bedoelde. Er zijn zoveel paarden die spirit, storm of beauty heten, waarom dan geen twee veulens die Yolo heten?
Die kroelfoto's van je merries zijn echt geweldig pretty
Wat een bolletjes. 2 dagen voor de bevalling stonden Sierra en Imperiosa ook zo te kroelen ... mss is het een teken
Annibel: wat jammer. Een kennis van mij heeft ongeveer 10 jaar geleden ook een veulen gehad dat niet mocht drinken bij zijn moeder. Die zou hem ook echt de kop hebben ingeslaan. Die hebben ze met de papfles opgevoed en ik moet zeggen, dat heeft later voor heel wat problemen gezorgd
Ik denk dat zo'n veulens te veel vertroeteld worden door hun verzorgers en de grenzen niet leren. Dat veulen is in ieder geval uitgegroeid tot een heel vervelend paard en zelf met de kunde en ervaring van zijn eigenaar is dat nooit meer echt helemaal goed gekomen.Dit jaar was diezelfde merrie voor de 2de keer drachtig en de eigenaar vreesde natuurlijk dat ze haar veulen weer niet zou aanvaarden, maar blijkbaar kunnen ze nu inderdaad hormonen spuiten zodat de merrie het veulen toch zou aanvaarden. Gelukkig zorgt ze nu heel goed voor haar veulen, dus is het hier niet nodig geweest, maar misschien kan je dat nog eens keer navragen? Of is het al zo'n injectie die ze nu heeft gekregen?
Dan heb ik niets gezegd over voortekens en blijven die merrietjes nog even lekker zitten
tja er lopen ook meer hondjes die fikkie heten toch?
Je merkt het wel snel aan die kleintjes wanneer het niet goed met ze gaat denk ik. Zeker aan zo'n levendig exemplaar als Gentle 
in actie, springen op mama omdat hij dat nodig vond.
Op welke stal sta jij, als ik vragen mag? Ziet er prachtig uit
Als mams even staat uit te rusten dan komt hij aan haar oren bijten en aan haar manen trekken