Peeps is alles behalve een kreng en totaal geen merriemerrie. Hopelijk houd ze ons niet net zo voor de gek als wat rose bij jou doet
annastasia
Geplaatst: 15-03-11 19:16
horsii schreef:
Veel veulens worden verwacht.
Ik denk dat peeps der veulen er wel binnen twee weken is.
Ik denk dat sianca's veulen er ook wel binnen 2 weken is. Anna weet ik zo net nog niet. Als ze maar niet zo doen als Rose. ========================================
Ik krijg morgen iemand aan huis voor het birth alarm. Gaan ze 'm goed proberen in te stellen.
Omdat ze al een paar uur plat gelegen heeft(in bak en stal) trappen met benen, kreunen en steunen, ze bloed aan der kling had zitten... Zal nog wel niks komen, maar kan beter een x teveel naar stal gaan dan een x te weinig.
Ze kegelt nog niet of iets maar wel bloed aan der kling en zwaar ademenen.. Dus neem het zekere voor het onzekere, en anders een extra aai vind peeps ook niet erg Toch maar tien minuutjes fietsen dus als het voor niks is is het ook niet erg.
Dankje Zal nog wel niks komen, maar neem het zekere voor het onzekere. Even een laatste check voor ik vanavond mn bedje in duik, slaap ik ook wat makkelijker. Peeps heeft het echt zwaar.