Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lexa schreef:Eindelijk dan manueeltje,spannend...
Mijn merrie vandaag 290 dagen drachtig en nog steeds geen merrie veulen naam!!!
Leuk filmpje Neon,hoe oud is Devdan eigenlijk?
Amandake schreef:Pauk : mss poepen ze het er samen uiy vannacht
mutopia : ik denk vannacht aan haar gedrag te zien ,ze druppeld trouwens witte melk nu
quintusgl schreef:Maar, ook even wat foto's gemaakt vandaag. Ze is zo gegroeid! en al een klein beetje uier (foto zal in het niet vallen bij alle andere uierfoto's hier).
Heb ook 1 geprobeerd te maken van de camera. Wel gelukt maar zit een streep doorheen en het beeld is een stuk duidelijker dan op de foto.
XLC70 schreef:HALLOO!!!![]()
Na een monsterrit van Ede naar Geesteren kan ik eindelijk MIJN veulentje bekijken!!!
Het is zeker het wachten waard geweest hoor. Ben super blij dat alles in orde is!
Ik werd om 18.30 uur gebeld dat mijn merrie melk lekte... Een uurtje later belde ik weer voor een statusupdate. Toen was mijn zwager lesgeven en mijn zus had vlakbij stal les, maar zij zou ff gaan kijken tussendoor.
5 min. later gaat mijn telefoon! Zus belt dat het veulen er al is!!! Heeft mijn merrie ff in 3 kwartier in haar eentje gedaan, haha!!
Dus ik ben in de auto gestapt en met volle snelheid hiernaar toe gescheurd, haha!!
Nu eventjes veulendetails:
Een lichtbruin hengstje
smal blesje
4 witte beentjes
mooi type!!
En ik noem deze stoere hengst..... E-design!!
(designed in Ede... haha)
Sjoert komt zaterdagochtend foto's maken!!
Foto's volgen nog. We gaan nu ff de veearts bellen omdat de nageboorte er nog niet af is....