Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet volgens de planning! Maar goed, dat ging ook prima. (Behalve dat Spirit, de leider van de kudde, Blossom na een kwartiertje omhoog sloeg, die vond dat Blosje wel weer genoeg uitgerust had.
) 
Maar net als Frenia, als die veulens een maand of 5 zijn, vind ik het ook wel een beetje tijd dat ze vertrekken.

, wb het beter in de gaten houden. Met de koliek laatst werd ze wel rustiger toen ik s'nachts in de zadelkamer ben gaan zitten en ze dus echt alleen was, daarvoor was ze aan het zweten van de spanning (niet van de koliek). En anders idd een veulenprik als ik haar bv rond de bevallingsdatum pas binnen zet. Had ik niet eens over nagedacht trouwens een veulenprik. Naturlijk wel over gelezen maar niet in combi met stal-bacterie. 

Buiten kan ik het helemaal ontsmetten ed.
Nee dus, dit zijn andere mensen.
Nicole288 schreef:draakje: En wat vind jij dan te koud? Bij welke temp gaat ze op stal bevallen?
(want in de stal is het niet heel veel warmer hoor
)
gelukkig kon syl met haar dikke buik nog wel haar benen op tillen, anders was ze op me geland met haar edele stampers.
)

geschroeid veulentje en een gestreste moeder moet ik dan op de koop toe nemen (grapje)