Hier nog een foto van vandaag!

Fleur op dag 250!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Alleen jammer dat Bijou Vreya's voorlok heeft afgebeten... we waren er helaas niet op tijd bij, de had een pluk tot aan d'r neus!

frenia schreef:Mooie dbfoto's van Vreya!! Die krijgt ook al een hangbuikje zeg!
edit: wat een grappige tietjes trouwens: wit haar en dan zwarte tietjes ertussenin
Maar dat mag ook wel, want ze staan gewoon buiten 's nachts (ze hebben wel een stalletje)
Zo staat Iwaya er nou ook de hele dag bij. Echt zo'n drachtige muts houding 
Maar ze is natuurlijk ook een pony, dus dan valt de buik zowiezo al meer op vind ik.
Maar soms valt het inderdaad meer op bij een ponny! En ik vraag me soms serieus af of er geen 2 in zitten... 
vrijalover schreef:Een ponny krijgt ook niet een even groot veulen als een paardMaar soms valt het inderdaad meer op bij een ponny! En ik vraag me soms serieus af of er geen 2 in zitten...
Zou raar zijn als t wel zo was! Maar ik vind dat bij een pony toch altijd meer opvallen. adriana schreef:Emmanuella is vandaag opengeknipt, het ziet er niet fris uit en het bloed druppelde er ook een beetje uit. Na ja, het zal uit zichzelf moeten helen. Ik hoop dat het mooi geheelt is op het moment van de geboorte.
De uiers groeien langzaam door.

wat schattig met die haartjesss..!!
"HET" doet het nog

Maar ze heeft dus energie voor 10 en is helemaal niet loom, sloom of sacherijnig. Alleen mogen er geen andere paarden bij haar. We tellen verder af ...... 
.
.
! 

! Maar Ostara's buikje mag er ook wel zijn hoor
.