Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faniek schreef:Kun je niet eens foto's maken van haar stal en hoe het daar eruit ziet buiten haar stal dan weet ik waar ze naar kan kijken enzo
Lijkt me wel leuk om te zien hoe Macy "woont"
MarijeR schreef:Zal ik morgen doen nadat ik de zooi opgeruimd heb
Faniek schreef:Kun je niet eens foto's maken van haar stal en hoe het daar eruit ziet buiten haar stal dan weet ik waar ze naar kan kijken enzo
FennekeR schreef:Faniek schreef:Kun je niet eens foto's maken van haar stal en hoe het daar eruit ziet buiten haar stal dan weet ik waar ze naar kan kijken enzo
Je komt maar kijken!
djuno schreef:Faniek schreef:Kun je niet eens foto's maken van haar stal en hoe het daar eruit ziet buiten haar stal dan weet ik waar ze naar kan kijken enzo
wil jij helemaal niet weten....word je alleen maar jaloers van![]()
Faniek schreef:Nee johben blij met mijn kleine stalletje en 3 hafs anders moet ik zoveel uitmesten
djuno schreef:Faniek schreef:Nee johben blij met mijn kleine stalletje en 3 hafs anders moet ik zoveel uitmesten
Nou...zal je dit zeggen...als ik wat meer lef zou hebben zou ik bij menig bank de kluis leegroven.....en dan dit (of net zoiets) kopen
FennekeR schreef:He, he DIT is niet te koop hoor, nog niet voor een miljoen!
Rinske schreef:Marije's stallen zijn supermooi! En ik kan het weten
Maak ik nu nog meer mensen nieuwsgierig?
FennekeR schreef:Macy..... ik ga haar laten schrikken, is dat wat?
De schuur in lopen en dan boehoeroepen.
FennekeR schreef:Ik heb vanavond alle foto's van Dirk op een CD-rom gezet en nu speel ik ze via de dvd speler af.
Zo'n kleine 400 foto's en het ís toch leuk!