Ja denk wel dat ze een blijvertje is

Ozzy TN bijv heel fijn dier zo makkelijk lopen, blij en duidelijk braaf en werkwillig maar zowel in moeder als vaderlijn jazz (ok wel 4de genetaie dan maar dat staat me gewoon tegen)
Vaderland leek mij op de foto's echt een grote langgelijnde hengst en de andere keer dat ik hem in het echt zag zat ik ook een stuk verder weg en bleef dat gevoel van ja er wel.
Nu zat ik letterlijk met m'n neus er bovenop en aan de hand vond ik hem vrij zwaar en beknopt overkomen met een mooie lange schoft en mega hals maar een rug die achter de schoft gelijk wegvalt. Onder het zadel vond ik hem kwa lopen over de benen top lopen kan hij wel maar alles oogt wat zwaar en minder makkelijk zeg maar. Ik zie graag een paard wat het met lol en plezier doet zonder dat ze het uit het puntjes van de hoeven moeten trekken.
Kwa commercieel gezien denk ik dat een volle jazz dan niet m'n voorkeur heeft zeker gezien de kwaliteit we weer van andere hengsten hebben.
Paarden zien luxe niet inderdaad als ze maar de ruimte hebben schone stal met voldoende voer en water en ik wil altijd dat ze veel buiten kunnen. Daarom heb ik ze aan huis we hebben geen mega luxe maar wel alles gericht op het paard.
Corinadrenth
Ze maakt zich in ieder geval klaar voor de eindstreep zo te lezen
Muronia
Dat ga ik zeker doen als jullie dat ook leuk vinden

Pomski
Ik ben benieuwd gespannen uier is altijd een goed teken
Balko
Kan fokkerij ooit wel uit voor een hobby fokker, als ik zie wat mijn kosten zijn buiten het dekken en dierenarts om (toevallig houd ik die al enkele jaren bij voor een zaak) dan moet ik m'n veulens altijd wel leuk verkopen om uit de kosten te komen. Maar bij het zien van een fijn veulen ben ik dat eerlijk gezegd wel weer vergeten