Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
astridklomp schreef:Omdat ze zo slecht in d'r vel zit?

Fairy is half maart uitgerekend, en aangezien het weer in maart nogal kan verschillen vroeg ik mij af of ik voor de zekerheid niet een veulendeken moet kopen? Meer mensen die in maart een veulen krijgen? Halen jullie wel of geen deken? Ik doe liever geen veulen op, maar kan me voorstellen dat als het erg koud is het wel fijn kan zijn voor een pasgeboren veulentje.

Ik heb nog nooit een veulen een dekentje opgelegd, maar heb er wel verschillende liggen in verschillende maatje voor mijn pony's... Dus moest het nodig zijn heb ik ze wel altijd bij de hand. Misschien tweedehands ofzo ergens aankopen? Nieuw zijn ze toch vrij prijzig.

Vorig jaar heeft ze 354 dagen gedragen. Ik heb vaak gehoord dat merries de 1e dracht vaak langer dragen dan erna. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En vanaf welke dag was het ook alweer veilig?
Ik blijf maar turen.
ponyparadijs schreef:Ze geeft het wel goed aan alleen ben ik er nog niet bij geweest.
Maar dat komt misschien omdat ze daar ook bewust voor kiest