Nou ik zie de verschillen wel heel duidelijk hoor, het zijn 2 totaal verschillende merrie,s hoor. De San Remo is heel anders van bouw als de Rhodium, ook is de Rhodium veel bloederiger.
Silke zit nu op 132 dagen. Wordt haar eerste veulentje....... Ze is nog niet echt gegroeid alleen iets ronder geworden..... Ben erg benieuwd wanneer we iets van leven gaan voelen en hoe ze gaat groeien qua buik! Denk dat ik binnenkort maar foto's van d'r moet maken.........
Talida
Geplaatst: 24-09-09 17:54
Ach is altijd lastig vanaf een foto als je de dieren niet irl kent. Ik had 2 katten, beide cypers maar daar hield de vergelijking ook mee op. Hoe vaak die door elkaar gehaald werden!
Halverwege de terugweg van mn buitenritje werd Fluppie denk ik wakker. Tal dacht ga zelf maar lopen, dus ik er af, zie ik toch die hele zijkant raar bewegen, dat was echt niet dr ademhaling
vandaag 19 weken Hm dat klinkt echt weinig, ok 133 dagen dan ze heeft ook echt van die waterbedklotsflanken, alsje daar duwt voelt het net aan als een waterbed
Dat wordt nog wat over een paar maanden! De Da zei al dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ze het me niet duidelijkzou maken als het niet meer ging haha troela is het.
mijn pony is nu 122 dagen dragend maar ze is in een keer behoorlijk verzwaard met 2 weken terug.
manueeltje84
Geplaatst: 24-09-09 20:50
wat je vaak kunt zie bewegen bij de merrie is de zwevende rib (dicht bij de flank) Dat lijkt dan alsof het veulen beweegd maar je ziet toch echt pas leven rond de 7 mdn dracht
manueeltje84
Geplaatst: 24-09-09 20:51
Bij wet look zie je overgens nog helemaal niets van de dracht, die is gewoon nog super slank.
Juwel 195dagen en als O'marisa echt drachtig is dan zij 19dagen... haha wel een heel groot verschil maar goed ze staan toch allemaal in 1 koppel en s'nachts op de box. genoeg jong spul om mee te spelen straks voor ons laatkomertje.