Gefeliciteerd met de mijlpalen en bewegende veullies 
KootMiraDrum schreef:Macy ziet er goed uit, Marije. Is ze laatst nog opgevoeld, zie/voel je al wat in haar buik? Ja, de Amerikanen, geweldig he, die foalcams hebben je echt vriendschap(pen) opgeleverd.
Ik heb het idee dat ze toch wel wat buik krijgt nu. Op foto's zie je meer buik dan in het echt maar ik denk wel dat er nog wat in zit. Met het werk geeft ze iig aan dat het van haar ondertussen wel wat rustiger mag, ze is voor haar doen ook aardig slank geworden op de rest van haar lijf. Dus wat dat betreft denk ik dat haar buik straks ineens een groeispurt gaat krijgen. Dat was vorig jaar ook toen ik rond deze tijd stopte met trainen omdat ik naar Amerika ging.
Ze loopt nu 2,5 week achter op vorig jaar... Dus eind v/d maand zal ze wel rond zijn 
Volgend jaar hoop ik weer naar Heather van MareStare te gaan en ik hoop dat het ook lukt om nog bij Dar langs te gaan. Jammer dat ze zover uit elkaar wonen...
Eigenlijk best gek, je kijkt via de computer naar een paard aan de andere kant van de wereld en je houdt er zulke vriendschappen aan over... 
Het is al weer december... Gek dat er volgende maand al een veulentje kan zijn (als Isis net zolang draagt als dit jaar).
Klinkt echt snel, volgende maand