Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Sjintoo: is dat een fjord?![]()
![]()
![]()
germie schreef:Een BA heb ik niet, en ik vind het maar linke dingen. Je knoopt toch iets aan je paard dat er normaal niet om zit. Bovendien ligt mijn paard altijd in de meest onmogelijke houdingen dat het ding volgens mij altijd vals alarm gaat afgeven.
Een camera heb ik wel aan zitten denken, maar die moet ik dan zien te lenen. En ik kan dan zelf de beelden niet bekijken omdat ik te ver weg woon.
peetorlan schreef:http://www.foalcam.nl/ dat kan je hier uitrekenen
Nicole288 schreef:germie schreef:Een BA heb ik niet, en ik vind het maar linke dingen. Je knoopt toch iets aan je paard dat er normaal niet om zit. Bovendien ligt mijn paard altijd in de meest onmogelijke houdingen dat het ding volgens mij altijd vals alarm gaat afgeven.
Een camera heb ik wel aan zitten denken, maar die moet ik dan zien te lenen. En ik kan dan zelf de beelden niet bekijken omdat ik te ver weg woon.
Hoe wil je het doen met waken, ik nam eigenlijk aan dat je daar zou slapen als het erop lijkt dat het komt. Of woon je wel dicht genoeg bij om er s nachts regelmatig naartoe te gaan?