Ik duim voor djesseka en Marlijn! Hebben julli al nieuws?? Neon: lekker zo'n fopmerrie..... ik hoop toch voor je dat ze deze keer het even van te voren aan je meldt
Jessiicaa en DMhorses: Gefeliciteerd met jullie veulies. Ben benieuwd naar foto's en naam (van die van Jessiicaa dan)
Nicole: gefeliciteerd met je verjaardag
Djesseka en Marlijn: ik duim nog even stevig door voor jullie, hoop dat jullie beide goed nieuws krijgen vanmiddag
Verder wel bijgelezen maar weet niet alles meer Ga vanavond weer even bij Jus kijken, hoop dat er een vol uier te zien is en alle andere voortekenen dat de geboorte er aan komt
dank jullie! t was wel even dubbel feest gister eigenlijk, ik hoorde dat ik ben geslaagd, en daarna hoorde ik nog dat t veulentje was geboren! best grappig
Hierbij een paar fotos van onze nieuwe aanwinst. Moeders heeft al het voer in zichzelf gestopt want er is echt een ini minie veulen uitgekomen Gelukkig is het wel gezond en maken zowel moeder als dochter het goed. Ook is het veulen nog erg week achter maar dit trekt vanzelf wel bij. Ook de kleur hadden wij niet verwacht met een bruine moeder en een zwarte vader... de kans op vos uit deze combi was niet zo groot...Wij zijn erg blij met haar