Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de tijd van bescheiden buikjes is geloof ik ook wel zo'n beetje voorbij!! Hopelijk gaat bij Vreya de bevalling ook goed, vorig jaar moest ze wel geholpen worden (door de eigenaar) dus ik hoop dat hij er dit keer ook bij is!
heb wel zin in dikke buiken foto's 
die lopen ze dan namelijk niet kapot
verder zijn ze heel erg voorzichtig, das tvoordeel als ze het gewend zijn om iedere dag buiten te gaan. Drachtige muts Tinkerbell laat zich al helemaal niet opjutten en stapt heel voorzichtig en statig verder. Angel heeft wel eens gekke buien en zet dan aan voor een galopje, maar na twee sprongen geeft ze het op hihi.
ook na beweging gaat die niet helemaal weg. En dan twee dagen later heeft ze weer haast niks meer... Ik denk dat je je dus nog niet echt zorgen moet beginnen maken: komt wel goed!
en ja, dat kan best normaal zijn. wij hebben hier ook eens een merrie gehad die pas tijdens de geboorte plots uier kreeg...
ik wacht nog even geduldig af

adriana schreef:Ik heb alleen nu een nieuw probleem, ze staat in een box met een laag er onder waar het bloed en alles nog in zit van de vorige geboorte......

. Ben uit geweest vannacht, dus heb er ook beetje te moe voor
.
.
! Je zou er bijna bang van worden
) merrie.
. 
Haar banden beginnen ook al wat slapper te worden en haar buik gaat meer hangen nu.
En hard ook! Echt zo'n mooi gevoel... iwaya had er gelukkig geen last van.
Dat het maar snel weer dooit (en zomer wordt
)
(Nuja, over een maandje of 2 dan, overdrijven is ook een vak
)
Het trouwens zeker koud vandaag, maar gewapend met dikke jassen en thermokleren was het best vertoeven buiten! Heerlijk, vooral uit de wind en in de zon!
Ik wil LENTE en wel NU!! Hoef ik niet meer met emmers te slepen en kan die deken eraf zodat ik vrij zicht heb op De Buik