Wat ontzettend goed nieuws Imani, ik check meerdere keren per dag in de hoop op goed nieuws. Enorm blij voor je❣️❣️
Anomien
Geplaatst: 03-04-25 19:58
Knolselder schreef:
Mag je eigenlijk ook blauwspray gebruiken voor op de navel?
Deden wij vaak bij een deel van onze kalfjes (50-70 st per jaar). Volgens mij staat er wel op dat het niet echt op wonden mag. Maar we gebruikten het ook op de oormerk wonden. Ging altijd goed.
Dus als het een normale navel is, dan zou ik ja zeggen. Maar heb je het idee dat het er erg open uitziet. Dan zou ik toch voorzichtiger zijn.
Amitro123
Geplaatst: 03-04-25 20:04
Wat fijn dat Mini weer thuis is! Veel beterschap nog
Wat fijn dat mini weer thuis is Imani, nu hopen op een goed herstel in haar vertrouwde omgeving!
Hier nog geen veulen… ik hoop zo ontzettend dat het vannacht of anders morgen komt. Ik moet zondag op carrousel wedstrijd ruim uur van huis dus als ze dan gaat, zou het wel heel jammer zijn…
Hier is gister mijn merrie opengemaakt ze is nu 329 dagen en maakt nog geen aanstalten dus ik ga lekker een weekendje weg!!!! Ik gok op een mei vakantie veulen.
Hier niets bijzonders. Morgen 300 dagen. Al vrij grote uier en wat zucht ervoor, maar slinkt bij wandelen. Het zou me niet verbazen als ze nog met een zuchtplaat komt. Iig zucht ze vaak tijdens het wandelen .