Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Knolselder schreef:Heb je geluk Libera dat ze zo makkelijk zijn! Wel balen dat Lana leeg is...
Hengstenhouder van Minnekes verloren veulen zei ook dat ik wel terug mocht komen toen, toen ik daar was om 1x te dekken en ze elke keer zo moeilijk waren om mij te ontvangen om te dekken. Ja tarara. Nu is het misgelopen en ik kan niet komen want de hengst heeft al 2 kuddes te dekken. Tof.
Dustinlover schreef:Ik deed voorheen ook levend veulen garantie. Laatste jaren heb ik het niet meer gedaan gezien er genoeg mensen zijn die er niks aan doen om bij de geboorte van hun veulen aanwezig te zijn en moet ik maar een levend veulen garantie geven als het veulen in het vlies stikt of gewoon dingen die echt voorkomen hadden kunnen worden.
Denk dat de meeste mensen die hier fokken echt wel "simpelere" dingen hebben gehad waarvan als je er bij bent het zo opgelost is, maar ben je er niet bij dan had het een dramatische afloop.
Ik bekijk het dus per geval, wordt veulen te vroeg geboren, komt het af geen probleem natuurlijk.
Libera voor jou echt top met Lana dat je hebt kunnen switchen!
Vulina schreef:Maar de stal eigenaren waren er toen dus niet bij?