Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Pol1 en Sofie, nog niks?
CL, hopelijk valt het mee. Ik duim mee voor een positieve uitslag...
KBK, hoe is het met Kim? Zat zij ook al niet aan de tijd?
Dag 335 voor Star, en nog geen uitzicht dat het veulen op korte termijn zal komen(al kan het natuurlijk altijd ineens anders zijn)
iEmmaaa schreef:Ik snap het wel hoor dat doemdenken, heb er zelf ook vaak last van. En zeker als je het al eens eerder hebt meegemaakt
Pauk schreef:Nou hier leek Orion er helemaal klaar voor kwa uier, hoefde alleen nog maar hars te laten zien.. Maar ze dacht.. Hee dit wordt te spannend.. We laten de boel weer eens wegtrekken.. Dus haar uier is WEER een stuk minder, kringen weg en geen hars..
Stom paard.. Iemand dr hebben?
L_isanne schreef:Baida morgen (over 20 minuten) op 340 dagen! Maar ze vertoont nog nada noppes niks dus dar gaat nog wel even duren. Wel vult de uier zich langzaam maar zeker wat meer maar is nog lang niet vol genoeg. Verder geen slappe banden of ander gedrag. Dus we wachten af. Niet zo'n goede combi: waken (voor nu gaat 3x hier de wekker en 3x bij de eigenaar) en tentamens. Heb wat slaaptekort vrees ik.
pol1 schreef:Deed vanmorgen de tv aan..Zie ik dr plat liggenmaar geen alarm afgegaan
kijk ik goed zie ik dat de birth alarm verschoven is
![]()
Toch maar weer mn anti slip pad eronder vanavond!
LoesvL schreef:Voor diegene die zolang moeten wachten, respect zeg, merrie hier is vandaag 1 dag over tijd.
Gister vielen alweer wat druppels eraf maar voor de rest was ze rustig.
Nog steeds niks dus, we wachten rustig verder af
SofieHavan schreef:Lijkt me dik genoeg hoor.[naam], ik wil echt niet vervelend doen, maar het lijkt alsof er in je stal niet zo'n heel dikke laag stro ligt.
Misschien dat ze daarom liever niet gaat liggen? In Evita's stal ligt een laag van zeker 15 cm vlas met daarboven nog zo'n 10cm stro (ik kijk er echt niet naar uit om die stal nadien uit te mesten! ) maar ze zou echt al een "put moeten graven" om de beton van de stal te moeten tegen komen. Ik merk met hun logge zwangere lijf dat recht komen na het liggen ook niet zo gemakkelijk is dus dan is het misschien handig als ze de zekerheid & veiligheid hebben dat ze zeker niet kunnen uitglijden bij het gaan staan of liggen. Misschien is Kim gewoon bang? Indien ik er volledig naast zit, moet je maar doen of je mijn post niet gelezen hebt hoor
LoesvL schreef:Vervelend annibel, weet niet wat voor gevolgen het voor jou merrie heeft, maar als dit mogelijk is en grote kans van slagen heeft zou ik het proberen, risico te groot dat het mis gaat met het veulentje..