Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Luna2006 schreef:@linda; aan fotos van voorouders kan je wel zien of ze dwerg zijn. Idd drager kan je niet zien.
Sampson is volgens mij idd drager. Hij is niet getest geweest. Weet dat hij 2 keer zeker tiny tim in de bloedlijn heeft, maar dat hebben de meeste buccero lijnen.
Zodra ik dan ook gewoon het geld heb kan ik ook testen. Ben maar een student die zopas haar halve spaarboek kwijt is geraakt aan een keizersnede
Luna2006 schreef:Een dna test is ook gewoon duur. Ik had andere prioriteiten gesteld zoals een trailer kopen want een trailer huren is duur.
@linda; aan fotos van voorouders kan je wel zien of ze dwerg zijn. Idd drager kan je niet zien.
Sampson is volgens mij idd drager. Hij is niet getest geweest. Weet dat hij 2 keer zeker tiny tim in de bloedlijn heeft, maar dat hebben de meeste buccero lijnen.
Zodra ik dan ook gewoon het geld heb kan ik ook testen. Ben maar een student die zopas haar halve spaarboek kwijt is geraakt aan een keizersnede
Luna2006 schreef:Voor mij stond trailer inderdaad als hoogste prioriteit. Nieuwe paarden kopen, ja maar er gaat er wel 1 weg die dat én de trailer dekt. In training zetten was een cadeautje van de ouders omdat ze besloten hadden toch op vakantie te gaan in augustus.
Daarbij zijn er zovele fokkers die helemaal niet van plan zijn te testen, dan zou je eerst hun moeten aankijken.
Noisy schreef:Mijn merrie heb ik niet op kleuren laten testen, dat is wel duidelijk. Haar vader is een bruine en haar moeder palomino. Zelf is ze een buckskin. Ik kan haar kleurengenetica zo wel invullen dus.
AaEenCr maar eerlijk gezegd vind ik dat van minder belang.
Wel heb ik haar laten testen op 5 veel voorkomende erfelijke aandoeningen bij Quarters en Paints, de zogenaamde Panel 5 test. Deze is tegenwoordig eigenlijk altijd standaard. Er zijn er die het niet doen maar dat is, naar mijn mening, Russisch roulette spelen met je toekomstige veulen.