Bren, knap ding! Alles goed gegaan? Zahlina heeft toch ook zoveel pech gehad in het fokken of zit ik ernaast?
Bren79
Geplaatst: 05-05-10 23:14
Neonlight schreef:
Bren, knap ding! Alles goed gegaan? Zahlina heeft toch ook zoveel pech gehad in het fokken of zit ik ernaast?
De merrie Zahlina zelf niet maar bokster Zahlina en eigenaresse van haar dus(Emma) heeft wel pech gehad met veulens ja en daarom duimen we dit jaar ook nog heel hard met hun mee met de andere veulens die op komst zijn
Het is een bruin merrieveulen (ik had ingezet op bruin hengstveulen ), blesje, achter 2 wit en luxe beestje! Mooi hoog op de benen. Helemaal gezond en een sterke, kwam er zowaar lopend uit.
Voor de geïnteresseerden, een Gelderse, Koss X Elegant.
Zal even foto's op de pc zetten.
Gem
Geplaatst: 06-05-10 00:05
Nicole en Joyce: wat een lekker spichtig dingetje nog ! Lieve foto, Nicole !
Bren: wat een beauty .
Muzefee: proficiat met het merrieveulentje!
Maseike
Geplaatst: 06-05-10 00:06
Koss X Elegant, ben benieuwd naar de foto,s. Vind Koss helemaal toppie.
Zag foto,s met kindjes op heeeeeeeeeeeeeeeeele grote paardjes. Geweldig vind ik dat
ik spam nog even een foto van meneer heeft namelijk al zijn halster omgehad en was super braaf
Gem
Geplaatst: 06-05-10 00:17
Ik vind het altijd iets ondeugends hebben . Vroeger op de manege / handelsstal hadden we een jonge ruin met een maanoog. Hij kon heel jeugdig stout doen en zijn maanoog leek dan wel te schitteren! Had het dan over "Hilco is wat van plan, zijn oog is weer stout"
Nicole en Joyce, hij is apart!!!!!!!!!!!!!! Muzefee, lekker ding zeg!
En vannacht rond 4 uur is er weer een DB-topic merrie bevallen, en nee, niet Neon. Geslacht en naam zijn bekend, naam kan ik in ieder geval niet onthouden. Alleen de kleur ben ik heel benieuwd naar, maar dat stond niet in die 5 sms-jes.
nope ik niet! heb vanacht lekker thuis geslapen! denk dat nu nog wel totaan weekend misschiien duurt? ze was eigenlijk weer 'opgedroogt' En muzefee gefeliciteerd! leuk ding! houd wel van gelderse paarden
en joyce apart veulen idd!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-05-10 07:49
Ja mooi he, al die mystery bokkers. Ik hoop dat ze nog online komt deze ochtend. Ze heeft vrij recent een nieuwe baan, en geen vakantie volgens mij. Ze moet dus waarschijnlijk wel werken, en aangezien het veulen rond 4 uur geboren is, wordt het wel wat krapjes om ook nog te bokken tussendoor.