Goeie morgen , Wat een leuke bijnamen lees ik hier .. Djessey dr veulen noemen we nu BeeB of propje ( propje omdat t waarschijnlijk ook echt een propje is als t geboren is , mams is een propje en paps ook en propje ) Naam voor als t geboren is liggen ook al klaar..
Morgen komt de DA voor djessey haar uier er zit nu een ganzenei voor haar uier deze is hard , iet wat warm en verdwijnt niet na beweging .. terwijl dr uier ook vol met vocht zit maar dit verdwijnt wel na beweging.. ook sloeg djessey nu gister voor t eerst toen ik er aan wilde komen. Aangezien de Da tog al kwam voor nog een paar , kan hij djessey gelijk ook ff controleren.
ze zit nu op 173 dagen dracht en ze is echt ineens dik , ook ze snel moe, die van jullie ook?
gr_roos
Geplaatst: 10-11-10 12:07
Niet snel moe, wel moeilijk te motiveren om te dressuren. Als ze niet wil ga ik voor mijn gevoel als een ongeleid projectiel door de bak
essiesilly
Geplaatst: 10-11-10 12:08
Magic_Ice schreef:
essiesilly schreef:
vertel of wil je dat niet, en merrie en hengsten naam al?
ik wil bij een merrie graag iets met light erachter
Totilas light?
haha iets orgineler a u b en moet met een G beginnen
xWhitneyx
Geplaatst: 10-11-10 12:17
gr_roos schreef:
Niet snel moe, wel moeilijk te motiveren om te dressuren. Als ze niet wil ga ik voor mijn gevoel als een ongeleid projectiel door de bak
Ja dat heb ik ook wel ja, maar heb bij djessey t idee dat ik uhhm hoe zeg ik dat , ik harder moet werken om haar aan t lopen te houden dan dat ze doet .. en bijv galop na 3 sprongen valt ze er haast al uit.. en ze is vrij snel bezweet en echt moe komt ze dan ook over.. van pfff hoelang nog..
Mel is wel sneller moe, teminste, de ene keer wat meer dan de ander. Lijlkt wel meer moeite te hebben met bewegen
marjolein88
Geplaatst: 10-11-10 12:43
Charaz schreef:
Mochten jullie nog leuke namen met een C weten zijn ideeen ook altijd welkom!
dan luister ik mee want wij hebben ook dit jaar weer wat C namen nodig waarschijnlijk.... inmiddels hebben we al rond de 25 C -namen bed8 .... ben nu wel inspiratieloos hahaha
En mochten jullie leuke hengstennamen met de N weten, ook welkom Merrie gaat jazlynn heten.
Peeps was gister weer lekker druk en voorwaarts en nu op 194 dagen dracht:P
succes met de uierbult controle.
Peeps werd vanochtend geent dus nu denk ik der prikje gehad Vanmiddag nog even ontwormen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-11-10 14:30
Namen met light, jammer dat het met een G moet beginnen, want Neon Light was anders wel een schitterende naam geweest. Of Blacklight, zo heeft de moeder van Neon. En Neon is als het goed is vandaag dus 170 dagen drachtig, we zitten op de helft. Net als Ravina.