potverdikkie schreef:Helaas zijn er altijd mensen in dit soort situaties die het altijd beter en altijd anders hadden gedaan omdat....................
Totdat het noodlot hunzelf een keer treft....
Je kan dingen altijd op meerdere manieren doen, en soms gaat het fout, dan is het altijd makkelijk om te zeggen dat jij B had gekozen ipv A toch?
Mijn voorkeur gaat ook uit naar bevalling op stal, maar ts-er had een geboortemelder op haar merrie. Ja dat de merrie dan niet gaat liggen zodat het alarm afgaat, verdorie zeg waar zijn jullie mee bezig!
Waar halen jullie het lef vandaan om haar nu te veroordelen terwijl ze wel correct heeft gehandeld!
Gaan we nou de volgende keer als er een veulen platgedrukt wordt in de stal tijdens bevalling zeggen: "tja, ik had haar ook buiten laten bevallen?"
Hou hier toch eens mee op.
Iemand die zoveel verdriet heeft hoef je niet nog een keer een schop na te geven omdat jij dat anders gedaan zou hebben.
Bleghhhhhhhhh
Inderdaad, bah... Kom er niet bij dat mensen het in hun botte kop halen zo te reageren
TS, ik vind het vreselijk voor je, heel veel sterkte hiermee
Wat een nachtmerrie zeg, word er echt helemaal naar van...
ik hoop dat zowel jij als je mooie merrie er weer gauw wat overheen komen!
Je hebt goed gehandeld, daar valt IMO niet aan te twijfelen. Wat er gebeurd is is gewoon verschrikkelijk.
En mocht het ook maar één seconde in je op komen... verwijt je zelf aub niets maar dan ook echt niets omdat er hier een tweetal mensen zijn die zo vervelend reageren. Betweters heb je overal en mensen zonder tact al helemaal!