Mira’s Mea Binti – KootMiraDrum krijgt mijn stem omdat ik het een prachtige foto vind en een heel mooi veulen en ik stem op The First Girl Scout - tones ik vind paints ook geweldige paarden, en deze foto sprong er ook echt uit!
Ze zijn allemaal prachtig,elk op hun eigen manier. Dus mijn keuze is deze keer puur op mijn gevoel gemaakt.
* Yara van Kjoetie. Omdat ik dit hele verhaal van heel dichtbij heb meegemaakt en dit mij zo vreselijk geraakt heeft Daarbij was ze gewoon een heel knap meisje,zowel wat uiterlijk betreft,als innerlijk.
* Abbytales Gwenn van Pellie. Omdat ik me ook bij haar betrokken voel (ze is van m'n vriendinnetje ). En daarbij is ze één van de weinige tinkers die m'n hartje sneller doen slaan. Ze straalt zoveel levensvreugde uit,echt heel mooi om te zien.
Zonder ook maar enige twijfel stem ik voor:AR Madjidah S eigendom van The Arabian Ranch.
Oh sorry ik vergat te zetten waarom ik op AR Majidah van de Arabian Ranch stem. Ten eerste waren alle veulens mooi,maar ik ken ze niet goed. Van de Arabian Ranch weet ik dat deze mensen zó veel betekenen voor verbetering van het ras.En daar komt bij dat eigenwijze/schitterende AR Majidah S...een pure schoonheid is met een uitstraling...pffffff.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-11-07 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:2 berichten samengevoegd.