Vanochtend heb ik nog een keer foto's gemaakt van mijn pony. Ze veranderd de laatste dagen niet echt meer. De fluts van jouw pony blijft uitgezakter dan die van mijn pony. Haar uier was even moeilijk erop te krijgen. Hihi ik lag half op de grond en zag niks meer door de zoeker. Maar hij staat erop.
Ik ben heel benieuwd het het er nu bij jouw pony uitziet.
nou zo zien de uiers en van nikki echt niet uit. en mijn foto toestel ik kan ze niet meer op de pc plaatsen. zo dik is ze ook niet hoor als ik er achter sta. denk toch niet dat ze drachtig is hoor. ik ga vanmiddag proberen wel een toestel te lenen. hoop dus dat ik vanavond nieuwe fotos heb
ik denk ook niet dat nikki drachtig is, dacht ik van begin af ana al, maar ze heeft voor eeen niet drachtige merrie wel een erge hangbuik en een uitgezakte fluts hihi. maar zo'n zandveulen had ik ook nog nooit van gehoord, zou er wel even rekening mee houden
ik kom er net vandaan ,ben er nu bijna zeker van dat ze niet drachtig is. denk er toch hard over om der te laten dekken voor volgend jaar . ze zal al wel een veulen gehad hebben hoe komt ze anders aan zulke tepels en hangbuik haha.
Gewoon doen joh. Het is zo verschrikkelijk leuk om zo'n kleintje te hebben lopen. Er zijn genoeg hengstenhouders bij jou in de buurt. En je zult wel gek van me worden, maar ik zou toch eens rond gaan bellen of er niet ergens een veearts woont met kleine handjes.
haha nee geeft niks hoor. ik heb denk ik al een leuke hengst gevonden. let op benik helemaal klaar om het te doen . komik der halen heeft ze een veulen staan hihi. ik hou jullie op de hoogte
We hebben pas ook een merrie gekocht die er hoogdragend uitzag, maar bleek dat de veulens niet afgespeend werden en die bleven dus drinken....(beetje fokmachine-idee)
Ik hoop echt voor je dat ze drachtig is! (Of wil je dat juist niet?) Ik weet wel één ding, je moet niet in paniek raken, voor de rest alles hihi xxx evelien
haha toen ik der net kocht had ik niet eens nagedacht over een veulen. toen het eenmaal zo leek was ikwel super blij. nu ik toch denk dat er niks komt vind ik het wel heel jammer. denk echt dat er niks inzit maar,als het wel zo is en alles gaat goed ben ik super blij
oke hier de gevraagde fotos. ze zijn van vanmorgen andere kant uiers van ondere af en vanaf achter gezien(tussen der benen door) ik ben er echt over uit dat er niks inzit.