Chubby nogmaals gefeliciteerd met de kleine. Hele leuke en opgewekte naam, mooi beestje ook. Ik neem aan dat je er heel gelukkig mee bent. En Chubby ws ook. Houd ons op de hoogte!
Stalhouder zei vanmorgen: dat duurt nog wel een week.. Tegen 1600 gaat 'ie voeren en op dat moment staat Chub op (eten eten eten, 't is een Tinker ) en daar lag kleine Chivas..
Om half 5 was ik er en toen huppelde meneertje al vrolijk rond! Darmpek kwam er snel af, drinken duurde wat langer.. Omdat Chub opstond waren de vliezen afgescheurd en door de snelle bevalling was de nageboorte nog niet los.. Dierenarts is dus geweest om 1830 voor een eerste spuitje, rond 1930 voor de tweede en meteen spoelen en pellen.. Ze heeft inmiddels een derde spuitje gehad, dus nu hopen dat alles goed gaat verder..
Chubs is ineens mama, beschermend maar ze laat 'iedereen' wel toe..
Chivas lijkt de bouw te hebben van paps (lekker stevig) en hij is lekker fel.. Bokje kon er vanaaf al wel af Lekker allert, nieuwsgierig en 'vrij'..
Van harte gefeliciteerd met dit prachtige veulen, het is een snoepie! (Lijkt qua aftekeningen veel op Chubby zo te zien, maar dan met een zwarte staart, en bouw van Silas).
Dat bokken is idd schattig om te zien! Jammer dat ze gespoten en gepeld moest worden, hoop dat het allemaal snel voorbij is voor haar, zal wel lukken! Heel veel genieten nog enne morgen snel weer heen . Truste meiden!
Dus toch een maanoog, oh kwijl hou me vast!! hihi Medicine Hat (kan niet eens meer spellen haha (hoedje is het als het ware) is erg speciaal bij de indianen. Zoek het topic van geboorte van Jinthe (Femke op bokt geloof ik) maar eens op daar heb ik een heel stuk ingezet geloof ik.
(edit) ehum tja
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 09-01-07 01:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ohh Jac, wat is hij mooi zeg!! Echt supergefeliciteerd! Ben onwijs blij voor je!! Gaat het goed met chub verder? ( totaal geen verstand van dat pellen enz )