Faniek schreef:We zijn voor dit soort dingen naar het off topic topic gelanceerd
Oh oké, sorry! Dan vraag ik het daar nog een keertje

Wel logisch ook inderdaad.
Hoe is het met Misty en Copper?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:We zijn voor dit soort dingen naar het off topic topic gelanceerd
Annetje schreef:Hoe is het met Misty en Copper?
Annetje schreef:Hoe is het met Misty en Copper?
MarijeR schreef:Annetje schreef:Hoe is het met Misty en Copper?
Copper staat hele dagen met Macy te kletsen over het hek dus dat duurt nog wel een maandje of 2
Ze uiert alsof ze nog een kleine 3 weken moet als ik het vergelijk met andere jaren.
Maar ja, als je iets niet moet doen bij die merries, is het vergelijken met andere jaren.
Dat straffen ze meteen af
FennekeR schreef:MarijeR schreef:
Copper staat hele dagen met Macy te kletsen over het hek dus dat duurt nog wel een maandje of 2
Ze uiert alsof ze nog een kleine 3 weken moet als ik het vergelijk met andere jaren.
Maar ja, als je iets niet moet doen bij die merries, is het vergelijken met andere jaren.
Dat straffen ze meteen af
Marije, die laatste zin is off-topic!
Nienke schreef:
Vandáán Sjoert....vandaan!!
U ziet, ik is een nep tukker
Wat hebben jullie enorm veel gekletst zegik dacht dat er toch minstens wel een veulen was geboren met zoveel pagina's. Hadden we daar stiekum niet het off cam topic voor uitgevonden
Faniek schreef:Ik ga binnenkort voor de cam maar een Colt en een Filly bordje maken![]()
Faniek schreef:Ik ga binnenkort voor de cam maar een Colt en een Filly bordje maken![]()
FennekeR schreef:Faniek schreef:Ik ga binnenkort voor de cam maar een Colt en een Filly bordje maken![]()
Rustig maar Faniek..... daar heb je nog alle tijd voor!
Faniek schreef:FennekeR schreef:Rustig maar Faniek..... daar heb je nog alle tijd voor!
MarijeR schreef:Je moet net zo'n dansje gaan doen zoals bij Woodstock
Of een updater aan de telefoon, dat werkt ook erg goed!