Ooh spenen staan ook echt gespannen hè! Gaat het lukken met je werk ?
floripori17
Geplaatst: 27-04-22 17:10
Jaa ik heb welliswaar 1 uur en een kwartier gewerkt toen werd ik gebeld door stal. Dus toch afgemeld. Ondanks de drukte Belle heeft iets met feestdagen... Vorig jaar paasen dit jaar koningsdag wellicht?!
Die van jullie zijn wat verder,maar Treasure haar uier loopt ook niet meer terug. Kleur vd melk is inmiddels ook wit ipv waterig. Wordt ook weer net als vorig jaar zeer aanhankelijk, lees wil bijna niet uit mijn buurt. Vorig jaar had ze de dag er op druppende melk en in de avond een veulen. Zojuist. Staat de hele dag al buiten.
Hallo allemaal, wat vinden jullie van haar uier? Moet deze nog veel vullen of enkel de spenen? Ze is een maiden en zit nu op 318 dagen. Vanaf wanneer beginnen jullie pH te meten? Dankjewel
Pauline, ze moeten nog veel verder vullen. Echter bij een maiden weet je niet of dat gebeurt voor de bevalling.
Wpaard; wat fijn! En leuk bij nog een bokker!
Caresse; snap ik, had ik hier net zo! Wil het risico niet lopen om het te missen.
Spannend Fokfanaat en Floripori!
Uier hier maakt geen haast maar veranderd wel
Caresse07
Geplaatst: 27-04-22 19:26
Precies Balko, je weet het gewoon nooit en wil het zeker niet missen, dus dan maar op tijd om. Uier was na de wei weer leeg maar was vanmorgen voller dan gisteren, maar ook heel ongelijk, ene kant vult meer dan de andere kant. Ook staat de ene speen al meer dan de andere speen. Nou ja, we wachten maar af. Hoef in ieder geval mijn wekker niet te zetten nu
We hebben druppeltjes hars... Ik vermoed dus binnen nu en zondag.
Dakario
Geplaatst: 27-04-22 19:35
Dakario - Calanthé d’Ackers - 335 dagen
Vorig jaar beviel ze op 336 dagen dracht. Ben benieuwd. Ik zie wel witte punten op uier.
Spannend voor de 2 merries!
Pauline2000
Geplaatst: 27-04-22 19:38
Dakario schreef:
Dakario - Calanthé d’Ackers - 335 dagen
Vorig jaar beviel ze op 336 dagen dracht. Ben benieuwd. Ik zie wel witte punten op uier. [ [url=m/TkjG2b.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/yz4LKu.jpg]Afbeelding[/url] ]