Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo dan, poe, dan snap ik wel dat je het zo laat..
En de veulenhengstigheid hebben we expres niet gedaan, ze is geinsemineerd met de normale hengstigheid, mocht dit ik 1x pakken dan is ze een dag later uitgerekend dan dit jaar... dit jaar was ze 21 maart, dan zou ze volgend jaar 22 maart zijn uitgerekend.
).
We hebben vorig jaar zijn moeder gekocht en hem ook meegenomen met het oog op verkoop. Maar helaas zijn er nog niet echt veel geïnteresseerden geweest voor hem. Hij is nu 2 en ik ben hem nu aan het klaarzetten voor het showseizoen. Mocht er dan alsnog iemand voor komen kan hij gewoon verkocht worden, maar tot die tijd heb ik er lekker zelf plezier mee en mag hij naar de merries kijken 

Die hebben helemaal geen zin om hengstigheid te tonen.
) en zodra de merrie weg is is het ook eigenlijk wel gewoon goed. De enige maar is dat ik wel geregeld met hem aan de slag moet gaan, want anders gaat hij zich vervelen en gaat hij zijn eigen plezier zoeken. Zolang ik een paar keer per week wat met hem doe is hij helemaal happy. Hij loopt ook gewoon aan een los touwtje mee langs de merries. 

Inmiddels een keuze kunnen maken?
Jammer dat de dames niet echt door zetten
Wel handig, dan kan je mooi zien of de dames hengstig zijn
Al op de helft
Sterkte