Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimsel94 schreef:Net mijn merrie weer opgehaald en ik moet op 15 dagen laten scannen op een tweeling! Hopen dat er iedergeval 1 vruchtje zit!
suffie schreef:Kimsel94 schreef:Gezellig suffie! Voor mij is het woensdag 3 mei!
Wanneer is zij dan voor het laatst gedekt en heeft haar eisprong gehad?
AM_Horses schreef:Wat gaat het snel in deze topicIedereen heel veel succes met afwachten op de scan voor dracht! Ik hoop dat de merries gaan doorzetten met hun eitjes en hengstigheid.
Embryo's spoelen lijkt me extra spannend. Pakt zo'n embryo goed in een draagmerrie? Zijn hier percentage's van bekend? Ben ik wel benieuwd naar![]()
Wild Thing moet 2 mei gescand en Esmeralda 3 mei op dracht. Dus we wachten nog even rustig af. Al vind ik het super spannend...
Kimsel94 schreef:Vulina schreef:8 mei is vanaf vandaag 15 dagen.. Wij doen trouwens altijd 16 dagen.
Ik mag woensdag 1 scannen op tweeling dracht. Vermoed dat ze leeg is, de eisprong verliep zooo traag..
Mijn merrie was afgelopen woensdag al klaar maar ivm stage en werk kon ik haar pas vandaag ophalen
Quir schreef:AM_Horses schreef:Wat gaat het snel in deze topicIedereen heel veel succes met afwachten op de scan voor dracht! Ik hoop dat de merries gaan doorzetten met hun eitjes en hengstigheid.
Embryo's spoelen lijkt me extra spannend. Pakt zo'n embryo goed in een draagmerrie? Zijn hier percentage's van bekend? Ben ik wel benieuwd naar![]()
Wild Thing moet 2 mei gescand en Esmeralda 3 mei op dracht. Dus we wachten nog even rustig af. Al vind ik het super spannend...
Je hebt 50% kans dat je een embryo spoelt en zo'n 75% dat de embryo slaagt in een draagmerrie, maar dan heb je nog altijd risico op vroeg embryonale sterfte (net als gewoon dus). Ze zeggen dat ongeveer 25% van de spoelingen een veulen geeft.