Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Furrow schreef:Klopt, daarom vind ik het ook storend dat er nu aandacht gevraagd word met het terugtrekken dan leg je nog is onnodig de loep op jezelf eerlijk gezegd en zorg je juist voor meer verdeeldheid.
Er is zoveel keer gezegd dat het al een fenomeen van jaren is.
Buiten mijn bericht om zul je het van haar op Bokt niet vinden.
Komt op hetzelfde neer; het wordt weer veel te zwaar en persoonlijk opgepakt. 
Knolselder schreef:Ik denk dat het misschien wel goed zou zijn om de teksten te beperken tot een naam en geboortedatum. eventueel ras erbij. Al die zij-info is toch eigenlijk overbodig.
Knolselder schreef:Ik denk dat het misschien wel goed zou zijn om de teksten te beperken tot een naam en geboortedatum. eventueel ras erbij. Al die zij-info is toch eigenlijk overbodig.
Nies_ schreef:Dan leg jij haar dus onder de loep, ook primaKomt op hetzelfde neer; het wordt weer veel te zwaar en persoonlijk opgepakt.
Knolselder schreef:Ik kijk eigenlijk alleen naar de combinatie mooie foto en aansprekend veulen (of dat nu mooi, lief, schattig, plomp, smal, harig kaal, koudbloed, warmbloed, groot, klein, kleurrijk, effen, kwaliteitsvol of gewoon leuk om te zien is). Het totaalplaatje moet mij aanspreken
Zelf niet meegedaan omdat ik het te laat voorbij zag komen. Maar stiekem misschien ook omdat ik de laatste keren het toch ook jammer vondd dat mijn veulentjes, ondanks dat ze leuk waren, toch niet veel stemmen kregen. Niet dat ik daar zwaar aan til, maar op de een of andere manier vind ik dat sneu voor mijn veulens![]()
Ik denk dat het misschien wel goed zou zijn om de teksten te beperken tot een naam en geboortedatum. eventueel ras erbij. Al die zij-info is toch eigenlijk overbodig.
KimD schreef:Nies_ schreef:Dan leg jij haar dus onder de loep, ook primaKomt op hetzelfde neer; het wordt weer veel te zwaar en persoonlijk opgepakt.
Nouja zeg! Jij weet toch niet hoe kwetsbaar iemand is?
Mij persoonlijk zou het een rest roesten wat mensen van me denken. Maar andere mensen tillen daar veel zwaarder aan, en trekken het dus wel persoonlijk aan.
Ik vind het echt sneu hoe hier gereageert wordt! Niet alleen naar haar maar ook over de merrieveulens dus..
Anoniem schreef:Dan gaat iedereen toch lekker iedere week topics maken, Niemand die ze tegenhoudt hoor.
Genoeg tijd voor beschikbaar als je op de wc zit een paar x per dag.
Wat een afgunst zeg, als het niet om een veulen is is het wel om de aandacht die iemand krijg of om het aantal topics dat iemand opent.
Als je niet tegen je verlies kunt moet je je niet inschrijven/aanmelden. Er is er maar 1 die wint en er zijn altijd een boel laatste plaatsen. Dat weet je van tevoren. Net zoals je bij bepaalde concoursen ook weet dat je waarschijnlijk niet bovenaan gaat eindigen wanneer je de startlijst ziet. Gaat iedereen daar dan ook zo lopen janken?
Je snapt duidelijk de strekking van het topic niet. Amandavd schreef:And the drama queens are out again!
Ik denk dat KBK simpelweg genoemd werd omdat zij nou eenmaal veel topics maken, per paard wel een per week leek het wel en dat maakt uiteraard niks uit! Maar ik snap dat mensen dat aanhalen als voorbeeld voor het feit dat wanneer iemand veel topics maakt daarmee ook meer aandacht krijgt voor hun veulen en dus meer stemmen. Ik snap heel goed dat mensen hun veulen niet meer opgeven daardoor. Waarom zou je dat doen als je bij voorbaat al weet dat je toch niet gaat winnen? Want eerlijk is eerlijk, de meeste zouden het maar wat gaaf vinden als hun veulen wint. Logisch toch?
Ik vind het idee van JannePauli ook een goede, scheelt weer een hoop diva gedrag, gezeur en gezanik en mensen die zich opwerpen als reddende engel van anderen. Want dit overdreven prinsessengedoe van de laatste pagina's is pas echt belachelijk. We zijn volwassen mensen, althans een gedeelte en we kunnen prima voor ons zelf opkomen etc.
Nies_ schreef:[naam] schreef:Dan gaat iedereen toch lekker iedere week topics maken, Niemand die ze tegenhoudt hoor.
Genoeg tijd voor beschikbaar als je op de wc zit een paar x per dag.
Wat een afgunst zeg, als het niet om een veulen is is het wel om de aandacht die iemand krijg of om het aantal topics dat iemand opent.
Als je niet tegen je verlies kunt moet je je niet inschrijven/aanmelden. Er is er maar 1 die wint en er zijn altijd een boel laatste plaatsen. Dat weet je van tevoren. Net zoals je bij bepaalde concoursen ook weet dat je waarschijnlijk niet bovenaan gaat eindigen wanneer je de startlijst ziet. Gaat iedereen daar dan ook zo lopen janken?
![]()
![]()
Je snapt duidelijk de strekking van het topic niet.