Kelly, bruin, zwart en eventueel vos met kans op Sabino bij alledrie!
AZ, dat ziet er goed uit!
pretty
Geplaatst: 22-02-16 15:22
AZ
Arianne
Geplaatst: 22-02-16 15:24
Wow AZ, dat zou je zéker zeggen! Ik zit vandaag al (te ) veel te bokken, maar dat wordt van zulke filmpjes niet minder... Herkenbaar dus, dat omploegen. Zucht. Hier valt het bij de meesten nog mee, maar dat stuk bij die jonge hengsten moet ook doorgezaaid worden nu. Nou ja, laat ze dan nu hun gang ook maar gaan. Lekker dat je een paddock hebt. Dat scheelt flink. Pretty! Nou, dan kan ik jou wel herkennen als je een beetje blijft kletsen de hele dag door, hihi. Lastig Kelly. Zijn nooit leuke dingen...
Ff klein vraagje wel: als het er zo uit loopt, vangen jullie het dan niet op? Ik zou denk ik schrik krijgen dat de biest op is tegen dat het veulen er naast staat
pretty: zo'n tijd ga ik waarschijnlijk ook tegemoet Nu wachten we nog wat op de vergunningen enzo en we zijn nog aan het kijken voor een grotere bulldozer enzo. Er moeten ook nog knopen doorgehakt worden qua indeling en soort verwarming en dergelijke. Maar eenmaal we echt beginnen slopen/verbouwen zal ik ook niet veel meer buiten komen vrees ik. Gelukkig ben ik het wel al gewoon: mijn ouders hebben ook jaren zo geleefd dus als kind wist ik ook van niet beter. Daarna wat meer leren genieten van het leven, maar daar zal nu dus weer op ingeleverd worden vrees ik Maar ach, het is voor het goede doel inderdaad En ik kan nog niet klagen, voor mijn ouders is het al de tweede keer dat ze in verbouwingen zitten Wegens gebrek aan partner, helpen mijn ouders me met verbouwen Gelukkig, want alleen kan je haast niets natuurlijk
Ff klein vraagje wel: als het er zo uit loopt, vangen jullie het dan niet op? Ik zou denk ik schrik krijgen dat de biest op is tegen dat het veulen er naast staat
Onze DA heeft wel geadviseerd het op te vangen als het er echt uitstroomt.
'Spontane toename RSI diagnoses' morgen een headline op bokt
Ik heb begrepen dat de biest er niet zo zeer uit kán stromen omdat die veel dikker is dan de melk die ervoor en erna door de spenen moet gaan. De biest moet specifiek uit de uier gezogen of gemolken worden. Biest is dan ook roze/oranje van kleur...Ga nu wel aan het twijfelen
Pris leek gister super klaar te zijn...en vandaag? eigenlijk niet
Arianne
Geplaatst: 22-02-16 16:35
Haha, dat zou wel moeten ja. Nou zeg, Pris!! Stout dier. Niet meer dekken dus?
Zit er hard over te twijfelen...ik bedoel...wie denkt ze wel dat ze is dan? Een beetje gaan overdragen in MIJN tijd...Ik kan dat toch niet accepteren? Ik hoef en mag dat niet eens accepteren....Wel met een knipoog gelezen he?
Hormonaals ja...Pony stond steeds aan Pris te snuffelen en werd steeds spontaan hengstig, luid piepend hinniken en liet melk lopen...Denk dat dat het zelfde effect is als wanneer vrouwen aan een zwangere vrouw zitten en helemaal lyrisch worden ofzo...Behalve ik dan...ik vind mensenbabies vies...soort...larven
kiki1976
Geplaatst: 22-02-16 16:44
De melkbar is idd al flink geopend AZ
Vandaag mocht Bo ff spelen in de bak met haar draver vriendinnetje. Niet lachen om de titel maar die had mijn dochtertje het eraan gegeven
Bedoel je Bo? Bo is een kruising tinker x haflinger. Ja ze had echt energie voor 10. Waar ze eerder na een paar rondjes al flink begin te flemen, duurde dat nu best lang.