Jij ook lovesal, ze lijkt zelfs beetje op de mijne hihihi, ook een palomino, en ik had eigenlijk maar 6 procent kans, zo zie je maar, ze heeft men bestelling heel goed doorgekregen
PP inderdaad van opzij zie je toch een verborgen cadeautje liggen.
Pascalefjord jeetje jij wacht ook al lang!
En Jeniej jij zeker ook Hoop dat ze nu eens snel begint te veranderen.
Sultan hij is echt leuk! En zo lekker gevuld al,blijf ik me over verbazen!
Linda 2008 dat is al een heel net uier voor een maiden mini!
Donna een klein beetje verschil inderdaad.
Mooi verslag Sultan! Een gebeurtenis die je niet snel zal vergeten.
Welkom MDJ!
Swift spannend hoor als je echt niet weet wanneer ze uitgerekend zou zijn.
Xsaartje leuk hé als ze dan ineens beginnen vooruitgang te maken.
Buenootje wat spannend! Is het nog gelukt met de camera? ik ken er ook alles van
Tinnie bij jou dus ook al erg spannend!
CP Juul heeft een best uier!
Ropa die vordert ook al goed!
Fotsy ze is echt prachtig! Je hebt je jackpot gekregen! Ik kom ze zeker eens bewonderen!
Moniquex dat is verdacht ineens zo een uier,ik zou ook maar alert zijn
Euforie knappe meid! Het duurt niet lang meer!
RX iets zegt me dat jouw meid ook geen hele volle uier zal krijgen.
Rocky zwijg me van IP camera's,wij zijn al een week bezig met een foscam te installeren maar het wilt niet lukken over de wifi
Gefeliciteerd Lovesal,grappig beiden bijna gelijk geboren en ze lijken wel wat op elkaar.
pretty
Geplaatst: 30-03-15 09:24
Gister had Lisa haar hooi en zelfs haar biet amper aangeraakt. Enkel krachtvoer at ze wel nog met lange tanden. Uier was bijna niks,zelfs na een hele dag binnenstaan met dat rotweer,maar ik mocht er ineens wel niet meer aanzitten. Ik heb nog voor haar uier en flanken een beetje geschoren omdat ze zo verschrikkelijk verhaart en ik al eens een veulen aan slokdarmverstopping dood had bij haar..
Vanmorgen heeft mn vriend ze op de wei gelaten zodat ze toch wat gras zou eten en toen ik nog eens ging gaan kijken zag ik dat haar uier ineens een grote spurt gemaakt had. Maar toen besliste madam dat ik zelfs niet meer mocht kijken en zette ze het op een lopen. Vast bang dat ze weer in de paddock zou vliegen. Maar toch vreemd! We houden ze maar in de gaten.
Camera krijgen we nog steeds niet extern aan de praat
Na deze foto's was het onmogelijk nog te naderen Niet haar normale doen,ze is zooo relaxed normaal!
Gefeliciteerd Fotsy en Lovesal!! beide een merrie en ook nog eens palomino! Super knappe beebz!
Pretty bizar he hoeveel spekjes er al op zijn billen zitten en hoe af hij al is. Iemand van stal zei dat hij wel een week oud leek gister
Muronia
Geplaatst: 30-03-15 09:40
Wat een toeval zeg, 2 palomino merrietjes rond dezelfde tijd. Beide supermooi ook!!! Gefeliciteerd
Hebben jullie de weersverwachting op lange termijn al gezien?? Na pasen komt er echt voorjaar met temperaturen tot 17/18 graden!!!! nu nog onvoorstelbaar maar dat wordt fijn voor alle veulentjes!!
Hier nog steeds geen veranderingen Vandaag 337 dagen, maar volgens mij gaat het nog wel even duren hoor..
uier gisteren:
en vandaag:
pretty
Geplaatst: 30-03-15 09:42
Is het echt Murosch? Oh geweldig! Dan zal het zeker veulenboom worden. Ze vind haar huidig uier wel leuk heb ik de indruk,ze wilt hem niet veranderen.
Sultan ja,hij kan makkelijk doorgaan voor een veulen van een week oud!
Muronia
Geplaatst: 30-03-15 09:44
hihi ja, ik loop iedere ochtend vol goede moed naar stal in de hoop op verandering maar sjok daarna iedere ochtend weer teleurgesteld naar huis. Merries!!
Lovesal en fotsy, beiden van harte gefeliciteerd met jullie prachtige palomino merrieveulentjes.
Darmpek is inderdaad behoorlijk zwart. Het is gewoon net een hondendrolletje zeg maar. Dat bruine ding bij fotsy haar veulen is het koekje, zoals ze dat noemen. Dat is niet de darmpek. Waar dat koekje precies zit in de merrie, weet ik niet. En waar het voor dient ook niet. Kunnen we vast googlen.
Ik heb er hier ook al meerdere gezien in elk geval.
pretty
Geplaatst: 30-03-15 09:45
Ik zie het zo voor me Maar op een dag kom je aangesjokt op stal omdat je denkt dat het toch weer niks is en dan zul je zien. Ontplofuier!
Veulenbroodje? Daar had ik echt nog nooit van gehoord! Leerzaam topic dit Oeee, goed weer in aantocht! Ben er zelf al flink aan toe, maar volgens mij een hoop hoogdrachtige merries ook. Nu al zorgzaam voor hun veulies...
Pretty, mooie bijleesactie! Die laatste foto geweldig!!! Mooi uier voor een maiden mini ja? Ik heb eerlijk gezegd geen idee ik zie het wel.. Ik kan nog geen ph testen en voorlopig gedraagd ze zich ook nog niet "vreemd", dus ik zie het voorlopig nog niet komen...
17/18 graden na de pasen??! dan ga ik stiekem hopen op een paasbaby
Ja Linda en dit is zo niet Lisa haar gewoonte,dus ik moest ook wel even lachen. Kon alleen niet meer naderen helaas. Wou ook wel even tasten aan die uier om te zien of hij ook hard was.
Ik vind het al een mooi uier . Maar ik heb hier merries die met minder bevallen. Maar ook met heel wat meer. Maar vooral Lisa kan er wat van om met iets van niks te gaan,dit is al heel wat voor haar. Anderzijds had ik dan een maiden vorig jaar die heel netjes ging harsen,melk lekken etc..dat was een verademing maar je zit toch ook zo een 2 weken eerder al op het puntje van je stoel omdat je niet weet tot waar ze gaat..nu weet ik dit wel voor dit jaar.
Brrr wat een weer. Plassen staan hier weer op het land, paddock hetzelfde. Ik heb ze al een paar dagen niet buiten gehad. maar ze hebben er zo weinig lol aan, houden niet zo van natte poten.