Ik denk dat de spelfout van de vorige pagina nog niet eens zo'n gek idee was: Gewoon dreigen dat als ze nog even wacht, Colette een coteletje gaat worden Gave taart!
ik zie dat als het veulen er is, we met zn alle een stukkie taart komen eten!! en natuurlijk het veulen platknuffelen,
tinkerfunss schreef:ik zie dat als het veulen er is, we met zn alle een stukkie taart komen eten!! en natuurlijk het veulen platknuffelen, Mag TS véél ezeltaarten gaan maken/kopen
Had al een tijdje niet bij gelezen .. en zag al die ongelezen pagina's .. dus ik hopen op mooie babie ezeltje .. maar nee Geduld is een schone zaak haha!
Suusje1972 schreef:Als ik straks thuis kom ga ik eerst kijken naar een handvat!Nee, onder haar staart zit een schakelaar die moet je even op standje 5 zetten das bevallen. Soms moet je even doordraaien hoor
Renslover schreef:haha, of gewoon ministukjes... als we hem in de lengte en breede goed snijden, hebben we vast een helehoop stukjes!!
Jaaaa alsie uit is gepoept kende meteen een tuigje om doen en knallen maar. Hij is onderhand al helemaal volledig ontwikkeld alsie deruit komt!!
Mensen.. Elke keer als ik dit topic bovenaan zie staan denk ik, nu dan toch eindelijk?? Maar nee, nog steeds niet Misschien allemaal niets meer zeggen, dan denkt ze misschien dat al haar fans wegzijn, en poept ze hem of haar zo uit ( En dan hoef ik niet telkens hoopvol topic te openen )
Dat veulen wordt op een moment er gewoon uitgemikt door d'n mams. Dan is ze dr helemaal klaar mee en wij ook!'
Een olifantendracht is er niets bij.. . Ik denk ook elke keer als dit topic bovenkomt dat we een prachtig ezelveulen kunnen bewonderen..maar nee hoor
Mebbie i hope so( als we nou gewoon heel stil zijn , of een babyliedje gaan zingen dan slaapt ie en stribbelt hij/zij niet meer tegen )