nou ik dacht dat Ravina haar hengstigheid nooit zo erg zou tonen,maar daar ben ik snel van teruggekomen.......een hele waterval kwam eruit. en het viel volgens een meisje die daar werkte nog wel mee
de dekking op zich was best een heftig gezicht,een ruige bedoening,haha
Vandaag gaat mijn meisje naar de hengstenhouderij... Ben net wakker en ga zo maar eens richting stal om haar vervoersklaar te maken, daarna hebben we een ritje van dik 2u en fototoestel gaat mee dus we maken foto's van het hele gebeuren
Moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor
Iedereen met een drachtige merrie gefeliciteerd, iedereen die nog in spanning af aan het wachten zijn: Succes
Wij hebben sinds vorige week zaterdag ook weer een henstje bij onze shetlanders lopen. Dezelfde als vorige keer. Maak nog wel een keer foto's. Sammie was natuurlijk meteen de volgende dag al hengstig. Suus houden we nog even apart totdat ze echt hengstig is anders trapt ze het hengstje in elkaar. Iedereen gefeliciteerd met de drachtige merries!
Zo ben weer thuis na een hele lange dag... Chennai staat bij de hengstenhouder en ze vind t wel prima, meteen stro eten dus maak me niet druk om haar (en dat mag in de krant want maak me altijd druk ), helaas vergeten foto's te maken maar dat zal ook wel komen door de hitte. T was met de airco aan nog net te doen in de auto, gelukkig was chennai erg braaf en kwam ze ook gewoon droog van de trailer af.
Ga nu nog maar even van het lekkere weer genieten en zometeen de bbq aansteken