Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucy_1 schreef:Goedemorgen...
Jullie hebben lekker door gekletst dit weekend zeg![]()
Heerlijke foto's gezien van paarden met heel veel en met wat mindere dikke buiken... Echt genieten vind ik dat...
Manueeltje... Mooie nieuwe aanwinst... En jouw stress van vorig jaar, weet zelfs ik nogHeb jij niet een week of 3 tot 4 gewaakt bij je merrie toen?
Hondje kwijtHoop dat ze gauw gevonden wordt.
Co2... Je zou kunnen overwegen om maisvlokken bij te gaan voeren of Subli Seniorenslobber...
Leuk overigens... zo'n zwarte en witte speen... Ziet er grappig uit..
Nee 10 dagen![]()
Maseike... Fijn dat je mams wakker is. Pa nog wat in de war, wat logisch isEn jouw kleine meid ziek
Beterschap!
Zal vandaag ook weer eens proberen foto's te nemen van mijn meiden... In april komt het eerste veulentje hier... Dus dat gaat al lekker opschieten!
Nimber schreef:Co2 mais en je veearts even mestonderzoek laten doen, ondanks goed ontwormen kan ze best nog wormen hebben.
De regel ivm hengsten is er niets voor niets gekomen. het is heel jammer voor de uitzonderingen die de dupe worden en wel een vreselijk lieve en brave hengst hebben.Toch is het de enige veulige manier om anderen op wedstrijdterrein niet in gevaar te brengen.Er toch echt ruiters die na 2 jaar manege lessen graag een stoere zwarte droomhengst willen.
Ik rijd en reed de afgelopen jaren diverse hengsten en daar zaten ook niet zulke brave tussen waarvan ik het er met 1 nooit heb aangeddurft om op wedstrijd te gaan.Die gaat nu ondanks dat hij ggk was als dekhengst als ruin door het leven.(en is nu hardstikke braaf)
FennekeR schreef:Update Marije:
Vanmiddag op bezoek geweest bij Marije, ze heeft ruim 5 uur op de uitslaapkamer gelegen, ze moesten haar extra pijnbestrijding geven.
Het potje met de stenen (de niersteen is er waarschijnlijk in stukjes uitgehaald) had ze onder haar kussen gestopt, ze wilde dat perse mee nemen.
Van de week eens gaan puzzelen of het in elkaar past zodat we kunnen zien hoe groot de steen in werkelijkheid was.
Morgen nog een naar dagje en daarna knapt ze hopelijk snel op.
Hubs is naar het avond bezoekuur en zal zo ook horen hoeveel ze van de nier verwijderd hebben.
De chirurg kwam pas langs na het middag bezoekuur.
Gelukkig is ze niet ziek geweest van de narcose want het lijkt me geen lolletje als je moet overgeven met een wond van zo'n 25 cm.![]()