Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Merilyn schreef:Inge: jouw paard kan bijna niet dikker poeh zeg die is echt mega bol.
Loolapelooza schreef:Vanta's uier op de avond van de geboorte.
De naad aan de achterkant is weg, bedoelde je zoiets?
@Odess en Lio THEY ARE HUUUUUUGE!!!! Bloos!
Wendy_Kila schreef:Ik weet dus niet of het veulen ZO erg kan bewegen, want haar hele kont bewoog mee (schokte mee) of dat het een soort van voor weeën kan zijn.
HELP??
Sjen schreef:@ Bella: Wat erg van je veulen, veel sterkte!
@ Wendy_Kila: daar had ik een paar weken geleden een post over gedaan over die voorweeen, nl. precies zoals je beschrijft in de kont ineens een aanval. Dat schijnt dus net als bij vrouwen inderdaad een voorwee te zijn, maar toen zat Siena wel pas op 300 dagen ofzo en het ziet er niet naar uit dat het snel komt dus hoe lang moeten die voorweeen dan wel niet duren? (arme merries)
Update Siena: ze vertoont echt heeeeel vreemd gedrag.
Ze heeft vandaag in de mest gerold![]()
Ik was mest aan het ruimen en ineens begon ze te schrapen met haar voorbeen en ging ze erin rollen. Ik dacht nog: dat doen volgens mij wel meer paarden. Maar toen ging de hele trukendoos open en begon ze ook uit de kruiwagen te eten en de mest uit de kruiwagen te gooien om er weer een nieuw plekje van te maken om in te rollen. Het werd een grote zooi, terwijl ik het net geruimd had![]()
Meteen naar huis gebeld of ze me niet konden helpen![]()
Haar vast gezet, maar toen ze even later weer op de wei stond ging ze obsessief achter de kruiwagen aan om er uit te eten!
Dit heeft ze dus echt nog nooit gedaan en ik weet niet of het perse het gedrag van een drachtige merrie is, maar het zag er wel raar uit, net alsof ze heel primitief ging doen!
Verder groeit de uier nu veel harder. De banden zijn nog steeds niet veel losser, maar tijdens dat rollen in de mest had ik wel gezien dat haar vulva losser werd! Maar alleen op dat moment van het rollen.
Al met al maar een rare merrie!!!
Wendy_Kila schreef:Net nog even bij Kila geweest. Uier is vol, maar de `tepels´ nog niet. Haar billen zijn wel zacht (leek of ik hier het veulen af en toe ook zag bewegen, maar leek mij onmogelijk). En het grootste nieuwe iets: Haar kling/vulva is echt stukken slapper dan eerst!!
Ze mest inderdaad ook erg veel, maar plast ook veel. Verder heeft ze momenteel een voer obsessie![]()
Ik hoop dat ik over een paar uurtjes een telefoontje van het Birth Alarm krijg!!! Maar het kan net zo goed nog een week duren