pol1 schreef:We gaan maar weer bijtijds naar bed..Je weet maar nooit wanneer je er uit moet.. Ik duim voor een bevalling overdag of in de avond..
Ik ben echt ook dood, maar doodmoe
Ondertussen zijn we ook meer 3 weken aan't waken. We zijn begonnen een 2-tal weken voor de uitgerekende datum.
Elke nacht x aantal keren wakker gebeld worden (voor niets
) echt, als er 1 reden is waarom ik zo graag zou hebben dat het veulentje komt, dan is het zeker wel omdat ik zo graag nog een keertje echt zou willen doorslapen...
CL, ik had dat nog nooit gehoord van die melk. Maar bij mensen kan dat ook hé!
Idd Woogy, k ben ook benieuwd of Loes haar merrie al een veulentje heeft, die had echt al gekegeld enzo hé?!
zie het nu pas...oeps Voutje bedankt...

Zal hem missen als ik daar alleen ben wanneer Imperiosa moet bevallen.
Ik ben zoooo benieuwd naar zijn drafpasjes. Nu doet hij het enkel om ff snel met mama mee te lopen, maar echt draven heb ik hem nog niet zien doen. Zijn galop en stap zijn wel zeker niet verkeerd, maar zo met die lange stelten ziet dat er toch nog altijd wat gek uit vind ik
Die beslissing neem ik wel als ik zie hoe het loopt.
Heel langzaam bouwt het nu gelukkig wel weer iets op... 's Ochtends weer wat voller, maar overdag in het land weer weg. Vandaag aan het eind van de dag hield ze gelukkig weer wat over. Maar volgens mij heeft ze nog niet heel veel haast.

)
kijk ik goed zie ik dat de birth alarm verschoven is

( misschien denkt ze nu ik zal het er vlug uitpoepen of