[HK]Het Dikke Buiken Topic 2014

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yellomofoon

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 15:57

Super dat het terug goed gaat met Polly!

En bah wat naar op 298 dagen nog een veulen verliezen :(

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 18:02

Heeft Polleke geen last van haar gebit Katja?

Vorig jaar merkte ik heel sterk dat ik het maar lang vond duren tot de laatste 4 weken, toen besefte ik ineens dat het ieder moment kon gaan gebeuren. Het moment zelf schoot ik ECHT in paniek tot Pony de leiding nam, ging liggen en haar instinct volgde, held. Zou super zijn als het dit jaar weer net zo zou gaan.

Arie mag maandag als alles goed gaat eindelijk naar huis. Was vandaag nog niet zo dat hij weg mocht, helaas :(
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=52D27BF1 Ziet er wel super goed uit dus we zijn er echt bijna

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 18:13

Super nieuws Woogy!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:15

Klinkt heel bekend foss dat sturen en dauwen :P maar hoop ook dat je geen herhaling krijgt van vorig jaar :)

Woogy super!!

Vandaag kwam vriendin even rijden op fabje:
Afbeelding

Ze begint nu echt buik te krijgen :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:23

Door de singel lijkt haar buik nog dikker! Ziet er goed uit hoor! En wat heb jij ontzettend gaaf tuig :~

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:05

Leuke foto van fabje, ondanks de kleine hengst krijgt ze toch al een buikje!

Hier vandaag 239 dagen, net een heerlijke kroelsessie met mevrouw gehad haha.
Heel apart een van mijn andere merries stond gisteravond plots kreupel, wilde amper lopen, ik verwachte een hoefzweer omdat ze overdag nog gewoon buiten heeft gelopen. DA is gekomen en toen bleek het een uieronsteking te zijn 8)7 , dat had ik nou echt niet verwacht met een merrie die in 2007 voor het laatst een veulen had....

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:11

Dl wat ziet je merrie er goed uit1

Set super dat het goed gaat met polly

Woogy dat is super als je kleine mannetje naar huis mag.

Fos dat schiet ook al op en dat met een hengst die er geen zin in had :D .

dat valt nog mee Yildiz dat het zadel nu pas schuift wij rijden daar door al lang niet meer!

Even een fototje waarvoor we het ook al weer deden ik hoop toch echt stiekum op een vol zusje van deze kleine. Hij is nu twee jaar en word echt met de dag knapper maar ja ik wil gewoon niet nog een hengst aanhouden.

Afbeelding

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:21

Thnx allemaal, ben ook echt blij met hoe ze er nu uit ziet :)

ahh wat een lief snoetje hierboven!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:03

en sjaak verkopen en de vos aanhouden Gelske? Vind de vos wel echt rete knap, mooi breed koppie :)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:07

Shah Quille verkopen 8)7 ohh nee dat ik verlies nog liever een arm. En kleine vosjes worden ook schimmels haha veulen heeft de zelfde kleur als zijn vader Sjaak.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:08

oh wat stom, ben een schimmel veulen leek ;) Maar nee dan begrijp ik dat hij een beschermde diersoort is ;)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:14

Haha ja schimmels worden gewoon gekleurd geboren ;) . Ja Sjaak is mijn grote vriend hij is echt mijn once in a live time horse daar komt niks of niemand tussen een soort van beschermt ras zo kun je het wel noemen ja :o :D

Sjaak als veulen :D .

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:28

knap veulentje was Sjaakie!

Woogy Polly heeft een slecht gebit ja, nauwelijks kiezen over. Maar ze eet bijna alleen maar slobber Seniores en Speedibeet.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:31

misschien is het ene idee daar compact gras doorheen te gooien voor extra ruwvoer??

Ik ken dat principe Gelske...ik heb dat namelijk met Pony, is niet genoeg geld in de wereld om voor haar te betalen. En heb bedragen gehoord voor haar...iemand bood puur op zicht en afstamming 12.000...keek haar glimlachend aan en zei 'nee, zelfs niet al komen er drie nullen achter' 'Ja maar, echt ik schrijf het vanmiddag nog over' etc. Een of andere endurance rijder. No way in hell, mensen verklaren me vaak voor gek als ik dat vertel, zeker gezien ik haar toch nog geen jaar had, nog niet eens had afbetaald etc. Geen dag in m'n leven spijt gehad :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:33

Lucerne krijgt ze

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:34

Och dat ken ik ook, ik heb eens een gigantisch bod op Baggio gehad, afgewezen natuurlijk. En nu staat hij met zijn 13 jaar al een paar jaar met pensioen, maar hij blijft de geweldigste!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:35

set_elkol schreef:
Lucerne krijgt ze

voorkauwen dan maar ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:36

Hier ook herkenbaar hoor. Op Lis ooit een bod gehad (25000) waar mijn oren van gingen klapperen. Zo naar de bank en regelen, opladen en weg. Was op wedstrijd, met een stel ieren.. Heb ze verteld dat 1 boottocht genoeg was en dat ze idd niet te koop was of kwam. Hoewel de hele wereld me voor gek verklaart (nog steeds als ze het horen) heb ik er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:15

geshahquille schreef:
Dl wat ziet je merrie er goed uit1

Set super dat het goed gaat met polly

Woogy dat is super als je kleine mannetje naar huis mag.

Fos dat schiet ook al op en dat met een hengst die er geen zin in had :D .

dat valt nog mee Yildiz dat het zadel nu pas schuift wij rijden daar door al lang niet meer!

Even een fototje waarvoor we het ook al weer deden ik hoop toch echt stiekum op een vol zusje van deze kleine. Hij is nu twee jaar en word echt met de dag knapper maar ja ik wil gewoon niet nog een hengst aanhouden.

[ Afbeelding ]

Knap koppie! En wat heeft 'ie leuke krul oortjes :D

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:23

Dat heb ik nou nooit :+ naar mij komen ze nooit met dat soort bedragen... Dan zou er een strikkie omheen gaan :P er wordt wel een traantje gelaten, maar bijvoorbeeld 25000 is een hooooop geld! Daar kan ik wel een nieuwe 'grote liefde' voor vinden..

Wat een mooi buikje DL, je merrie ziet er goed uit!

En oeh, veulenfoto's! :D al zijn het geen nieuwe veulens, da soort foto's willen we hier :P hihi

Foxy is nu echt aan het exploderen, lijkt wel alsof er elke week 5cm omtrek bij komt.. Zal morgen eens even foto's maken :D dikkiedik. Ze draagt echt opzij, van de zijkant zie je niet zo veel, maar van voren :oo *\o/*
Ben nu ook begonnen met brokjes bijvoeren, geen merriebrok maar pavo podo, wat eigenlijk voor veulentjes is, maar zit hoge concentratie in wat merrie ook nodig heeft.. Krijgt onbeperkt hooi en ik denk dat het zo perfect zal gaan :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:03

Casca dat geldt voor mij hetzelfde.
Zulke bedragen ga ik niet over denken. Ik wil haar zelfs komen brengen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:14

Hier een aantal keer op het punt gestaan de hengst te verkopen. Hebben al meerdere keren interesse gehad en niet voor de minste bedragen.

Maar mijn vriend is eigenaar en het is dus zijn keus. Wat mij betrefd hadden we hem allang verkocht maar hij wil het niet. Zei steeds dat hij een hengst nakomeling van hem wil eerst. En de laatste keer zei hij zelfs dat hij dacht dat ie waarschijnlijk helemaal nooit weg ging :Y)
Mannen :P.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 15:07

Jeutje, wat een bedrag!
Ik heb echt geen flauw idee of ik het zou doen. Ik neig nu van niet, maar je weet maar nooit. Het is ontzettend veel geld wat je altijd wel goed kan gebruiken.

Zou denk ik aan de plek liggen waar ze heen zou gaan.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 16:48

Als iemand tegen je zou zeggen 'ik geef je 10.000 euro voor je kind of beste vriend'...doe je dat toch ook niet?
Zaar zou eventueel wel verkocht worden voor een groot bedrag, Arie begint nu heel langzaam aan toch onder de beschermde diersoorten te vallen. Dus weet nog niet of hij zomaar weggaat. Moet er ook wel eerlijk bij zeggen dat ik écht geen waarde hecht aan geld

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 16:51

Die van mij kwam vandaag zo uit de paddock.
Afbeelding
Die is dus vooral actief met het vies maken van zich zelf en haar deken.