Inowa, wat fijn dat je een nieuw plekje hebt gevonden!!!! Zal een hoop rust geven Ik duim voor je dat je nu ook nog snel een baan vind
I.v.m. de vorst hebben de poowns al bijna 2 wkn niet echt gewerkt.(wel veel gewandeld) Aan Donna gaan we dat nu merken... Dijt flink uit en is mega sloom (net als vorige dracht) Izz daarintegen houd zichzelf lekker warm (erg enegiek, huppelig en opgewekt) Zooo grappig dat ze allebei zo anders zijn
Libertylove
Geplaatst: 09-02-12 22:27
dadabo schreef:
Het 2e Bokt veulen is geboren. Bij wie...dat horen jullie vast van de eigenaar zelf.
Ben benieuwd van wie!! Is het de merrie van Joto???
MarijeR
Geplaatst: 09-02-12 22:37
Ik heb het wel gezien maar het was niet hier
Libertylove
Geplaatst: 09-02-12 22:40
Hoe gaat het met die merrie die over tijd is Marije??
Is de merrie die bevallen is een bekende van hier??
Ik gok dat het Joto is, maar we zullen het vast snel genoeg horen. Ik ben heel benieuwd.
Ik heb vandaag eens de tijd genomen om aan de buik te voelen en het veulen was duidelijk aanwezig. Werd meerdere keren echt tegen mijn hand aangestompt, telkens aan de rechterkant. En ik heb het gevoel dat het een hengst gaat worden, geen idee waarom. Nog precies 6 weken en dan komen we erachter.
@ DL, volgens mij kan je nog tot 28 dagen afspuiten. Ik zou het wel weten... is wel een jaar fokkerij wat je weggooit anders. Het is nu toch nog niet iets levends...klein klompje cellen. Maar is natuurlijk geheel je eigen keuze!
Denk dat het dan toch het derde boktveulen is... Helaas heeft het tweede boktveulen het niet overleefd vandaag. Fries van QueenE is gisternacht geboren en vanmiddag helaas overleden...
Dwyne: We hebben inderdaad besloten haar hengstig te laten spuiten in de carnavals vakantie.. dan ben ik overdag vrij en kan ik zelf naar de veearts rijden(scheelt weer 35,- voorrijkosten )
Rond kwart voor 9 een prachtig zwart MEISJE!!! merrie nummer 5 voor Greet (1 hengstveulen gehad).. Ze heeft een klein scheef kolletje en een inimini snebje! To cute..