Mac schreef:Barb schreef:*zucht* was het maar alvast juni
Mijn idee!!!
dan is die van terra al rond de 3 maanden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Barb schreef:*zucht* was het maar alvast juni
Mijn idee!!!
terorita schreef:dan is die van terra al rond de 3 maanden
flettie schreef:Dames... ik ben zo trots op mezelf!Gisteren moest ik even Emmen in om een kadootje voor mijn (bijna jarige) zus te halen. Maar in het (winkel)centrum van Emmen zit dus ook een grote ruitersportzaak en zoals jullie vast wel begrijpen moest ik daar even langs
Maar (!!!) in de winkel heb ik me vermand en (nog) geen veulenhalster gekocht! Hij leek me ook lichtelijk te klein bij de neus voor een Tinkerveulen maar goed
En ik heb tot 2 keer toe van die superschattige Shetlandpeesbeschermertjes in mijn handen gehad en tot 2 keer toe weer terug gelegd. Regendekentje maat Shet idem dito. Heb nog wel even mijn kwijl bij het Shetlandtuig afgeveegd maar ook dat tuig laten hangen. Och och, wat was ik toch weer hard voor mezelf door me te bedenken dat het veulen zijn/haar eerste daagjes vast wel kon doorkomen met een halster van Hercules en dat Hercules nog te jong was om al dat spul voor hem te kopen. Zucht.... Nog een jaartje wachten dus voordat ik me kan uitleven op werkspullen voor Herc