Mac schreef:Barb schreef:*zucht* was het maar alvast juni
Mijn idee!!!
dan is die van terra al rond de 3 maanden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mac schreef:Barb schreef:*zucht* was het maar alvast juni
Mijn idee!!!
terorita schreef:dan is die van terra al rond de 3 maanden
Zie je het voor je?
Nu moet dit komen.... nu gebeurt er dat..
Hon heeft letterlijk een bevalling volgens het boekje gehad.
We hadden geen angst en de DA bellen was dus echt niet noodzakelijk.
En eigenlijk had ik net een half uur ervoor aan Roy gevraagd of hij de laatste hooi aan de paarden wilde geven maar toch had ik zo'n onrustige gevoel en ben alsnog zelf gegaan. Ik hoop dat ik dat tegen de tijd dat ze gaat bevallen ook krijg.
Hier was het om kwart voor 8 -2.0 
Gisteren moest ik even Emmen in om een kadootje voor mijn (bijna jarige) zus te halen. Maar in het (winkel)centrum van Emmen zit dus ook een grote ruitersportzaak en zoals jullie vast wel begrijpen moest ik daar even langs
Maar (!!!) in de winkel heb ik me vermand en (nog) geen veulenhalster gekocht! Hij leek me ook lichtelijk te klein bij de neus voor een Tinkerveulen maar goed
En ik heb tot 2 keer toe van die superschattige Shetlandpeesbeschermertjes in mijn handen gehad en tot 2 keer toe weer terug gelegd. Regendekentje maat Shet idem dito. Heb nog wel even mijn kwijl bij het Shetlandtuig afgeveegd maar ook dat tuig laten hangen. Och och, wat was ik toch weer hard voor mezelf door me te bedenken dat het veulen zijn/haar eerste daagjes vast wel kon doorkomen met een halster van Hercules en dat Hercules nog te jong was om al dat spul voor hem te kopen. Zucht.... Nog een jaartje wachten dus voordat ik me kan uitleven op werkspullen voor Herc
Daarom ga ik er maar niet teveel naartoe. Ik koop veel te veel en dan ook nog dingen waar ik dan later niets aan blijk te hebben. Maar het veulenhalster hangt al wel te wachten. Als het niet past, heb ik pech gehad....
. Twee kleuren blauw ... geloof ik ... oh wat erg, ik weet het niet eens meer precies!!!
) en dat het ok was. Die nacht is het dus mis gegaan. Kennelijk had ik toch een voorgevoel, wat ik ten dele heb genegeerd (ben toch gaan slapen en Colin had "wacht").
Zo Libel had een lekker humeurtje zeg
Dat je die uierfoto nog hebt durven nemen

flettie schreef:Dames... ik ben zo trots op mezelf!Gisteren moest ik even Emmen in om een kadootje voor mijn (bijna jarige) zus te halen. Maar in het (winkel)centrum van Emmen zit dus ook een grote ruitersportzaak en zoals jullie vast wel begrijpen moest ik daar even langs
Maar (!!!) in de winkel heb ik me vermand en (nog) geen veulenhalster gekocht! Hij leek me ook lichtelijk te klein bij de neus voor een Tinkerveulen maar goed
En ik heb tot 2 keer toe van die superschattige Shetlandpeesbeschermertjes in mijn handen gehad en tot 2 keer toe weer terug gelegd. Regendekentje maat Shet idem dito. Heb nog wel even mijn kwijl bij het Shetlandtuig afgeveegd maar ook dat tuig laten hangen. Och och, wat was ik toch weer hard voor mezelf door me te bedenken dat het veulen zijn/haar eerste daagjes vast wel kon doorkomen met een halster van Hercules en dat Hercules nog te jong was om al dat spul voor hem te kopen. Zucht.... Nog een jaartje wachten dus voordat ik me kan uitleven op werkspullen voor Herc

Ik neem alles wel tig keer vast en dan ga ik toch zonder iets te kopen buiten...
)
gelukkig bedacht ze zich nog net en heeft ze voor maat pony gekozen
De kleine zal immers 5 maand zijn tegen dat het halstertje van pas gaat komen
(hoezo fanatiek?)
ben ik weer helemaal up to date!
En dan bedoel ik alles erop en eraan he, pissen, gillen, pinken,... alle trukken uit de kast maar het pakt niet
En dat niet eens als antwoord op mijn vraag. Thanks.
maar moet GOED zijn volgens mij
)

. Maar dit wordt toch ECHT haar laatste!!