Haar uier na al deze toestanden:

Nog geen druppels, maar is ook niet veel geslonken...toch?
PS: ik heb geprobeerd die rare haartjes weg te halen toen ze aan het eten was, maar dat was geen succes. Wheeeeh blijf van me tepels!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bubbels schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! (sorry, ik ben aan het doordraaien)
. Eens komt het er uit, Bubbels echt waar
!!
. Mac schreef:bubbels schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! (sorry, ik ben aan het doordraaien)
Oh jee ... drachtigheidswaanzin .... Eens komt het er uit, Bubbels echt waar
!!
Ze maakt misbruik van mijn waanzin.
Arme bubbles... Het komt wel hoor, nog eventjes geduld
. Ooit zal het er toch uit moeten komen zullen we maar denken.. bubbels schreef:Melk genoeg trouwens. Knoertharde uiers, kegels, alles erop en eraan, MAAR GEEN VEULEN!
.
Mac schreef:IngLio: de enige clue die ik van Pepsi kreeg was dat het uier van achter uit "strak trok". De naad in het midden trok weg zeg maar en toen kwam Gracie.
IngLio schreef:Heb jij toevallig een foto gemaakt van die clue van Pepsi?
. Ik dacht nl. dat er nog veel meer clues zouden komen
maar die kwamen niet

, nog even in de stress leven
, daarna word je beloont met een schitterend veulen
. Ze zijn het veulen nu mooi aan het maken. Daarom duurt het zo lang
.

KILA IS VANDAAG UITGEREKENT!!!!!!
??
(voor mensen die mij niet goed genoeg kennen, dit was natuurlijk een grap, zou dat ten alle tijden proberen te voorkomen)

IngLio schreef:Mac schreef:IngLio: de enige clue die ik van Pepsi kreeg was dat het uier van achter uit "strak trok". De naad in het midden trok weg zeg maar en toen kwam Gracie.
Ik zal er goed op letten. Ik maak nu elke dag een foto haar uier.
Heb jij toevallig een foto gemaakt van die clue van Pepsi?