Hinte je meiden zien er goed uit en 'dun' snap je em mooiste kleur grullo die gipsy van je
Wow inowa ze overtreft zichzelf ieder jaar opnieuw
Leuke mijlpaal kabayo
Carmuh zo leer je alle dagen bij he, al lijkt sooty mij juist iets dat wel nog vaak voorkomt bij kwpn al die donkere vossen en donkerbruine, want das wat sooty doet, legt een soort van zwart deken over het paard heen, natuurlijk heb je gradaties waarvan ik eentje extreem heb helaas
Esther, Vera kan haar buikje ook niet meer wegsteken
Ik zie het zo voor me Cynthia Gras is hier ook op pfff
Azara lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze al drachtig was. Wel opletten voor placentitis als ze ineens veel uier beginnen maken
Mdj, dat heeft mijn merrie ook regelmatig en ook als ze niet drachtig is. In kliniek zeiden ze dat dit kwam van de hormonenschommelingen en het is ook altijd na hengstigheid. Zo heeft ze soms ook drupje bloed uit speentje. Al moet ik zeggen dat dit na haar dracht van 2 jaar geleden veel beter is en nu ze opnieuw drachtig is, zijn zelfs de twee sarcoiden helemaal verdwenen.
Ennasil, gefeliciteerd! Puppies zijn... Maar anderzijds ben ik blij als ze groter worden. Ik ben blij dat mijn pup van 5 maanden nu lekker zindelijk is en de huisregels kent hihi
Michelle, laat je het weten? ben wel benieuwd.
Cynt, leuke buikfoto's weer!! wat tof dat je je dat altijd zo op die manier doet! gaaf!
Hier weinig veranderingen... merries worden dikker maar zal het gras vooral zijn
@caesar Ja ik vind die puppylucht ook heerlijk en kan er ook echt van genieten.
@linda2008 Ik ben ook altijd weer blij als ze het jaar gepasseerdzijn, maar meer omdat ze dan meer mogen doen zoals langere wandelingenen rustig aan beginnen met diverse sporten.
Leuk zeg pups, maar daar ga ik mezelf denk ik nooit aan wagen
Hier was Zolex zondag 100 dagen drachtig
Misschien verbeeld ik het me maar ik lijk al een klein buikje te zien. Der vorige dracht werd die pas heel laat zichtbaar. (het kan natuurlijk ook gewoon gras/hooi zijn, maar ze krijgt niet meer hooi als normaal en veel gras staat er niet meer op het landje.)
Fotsy
Geplaatst: 28-09-16 22:54
oh pups das ook eens iets dat ik ooit wil meemaken, heb al veulens zien geboren worden, kittens op mijn schoot, eendjes zien uitkomen en ik fok ook konijnen dus nieuw leven is altijd zo wonderlijk mooi.
disneynamen met een B, jullie zijn erg creatief ik dacht meer aan Baloo, Bagheera, Bruno, Bruce, Butch, Basil, Banzai, Bolt, Belle, Bambi, Bonnie, en zo kan ik nog even doorgaan gek van disney
super 100 dagen voor Zolex, ze ziet er goed uit anniekslijk
Wat leuk al die buikfoto's! gaat echt hard bij sommige! ennasil gefeliciteerd met je hond, leuk!
Gisteren met mijn merrie naar de dierenarts geweest om voor de laatste keer te scannen, alles was goed alles zat erop en eraan erg spannend word het nu!
KimThirza
Geplaatst: 30-09-16 12:32
En dit is een buik foto ik vind het nog meevallen ze is nu 3 maanden drachtig!