Larissajulia, proficiat met je merrieveulen ziet er zeker chique uit, wat een verrassing zo snel en super dat alles goed is.
Rooslover, suc6 met waken,
Al Zawraa, wat is hij toch gaaf, wat een spierbundel en showbink en Aziza maakt zich niet druk gras belangrijker!!!
XshaartjeX, hoe het aanvoelt geen idee, had hier een merrie waar iik niet aan mocht komen,alleen 1 dag voor ze veulende snel met gevaar voor eigen leven wat gewassen.
Cedric, ik zou ndan nogeven wachten maar daar hebben andere meerverstnd vn
Jobamara, vik vond het altijd heerlijk als ik tussen dr 'uiers' schoonmaakte toen ze nog niet drachtig was. Toen het zich ging vullen ben ik dit blijven doen. Kreeg wel eens een boze blik en ze tilt wel eens dr been op maar nu vind ze het geen probleem meer. Ik beloon haar ook altijd als ik er even aan heb mogen zitten
Gefeliciteerd met de veulentjes! Ben benieuwd naar de foto's
Stal_Wiza
Geplaatst: 26-04-15 23:47
Hier beginnen de uiers zich ook te vullen. Ik heb het gevoel dat we 30/5 niet aan halen. Volgens mij heeft ze nog niet veel last. Ze is wel erg aanhankelijk naar de andere merrie. Veel hinniken en in de wei veel kroelen. Inmiddels zitten we op dag 310.
Gefeliciteerd Diane_ basje, Rooslover en Larissajulia!
jobamara
Geplaatst: 27-04-15 00:33
Luna2006,balen heb je geen vakantie?? Hoop voor je dat ze nog wacht dan!!
XshaartjeX, zo 1 hebben we ook/ Maar deze hebben we toen drachtig gekocht met nog 5 maanden te gaan en zelfs nu, niet drachtig en geen veulen is ad buik komen al boze blikken waard. Maar wel een goede zal het is voorzichtig gaan proberen met heel veel eten voor haar neus.
Stal Wiza, 310 dagen en een uier die al iets gaat vullen
Caesar
Geplaatst: 27-04-15 01:05
Zojuist geboren. Zonder kegelen of harsen, gewoon Lekker snel.
Een merrieveulen, met wel wat veel wit.
Morgen betere foto's maar het is in ieder geval wat.
Ik ben blij!!!
jobamara
Geplaatst: 27-04-15 01:06
Caesar Proficiat, ik had een voorgevoel!!!!!
Laatst bijgewerkt door jobamara op 27-04-15 01:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Even 1 foto schowen. Groot veulen, zit een mooie hals op. Ben er blij mee! Alleen moet iemand toch maar eens aan Peggy uitleggen hoe je een merrie veulen maak!
@jobamara: jawel, zie hierboven. Een hengst rond half 11 geboren
Revi gaat super. Hij is heel leuk! Heel anders dan Rosa's veulens, maar heel gaaf.
Lig nu op de camera's te staren naar een nek-aan-nekrace tussen Rosa en Dolly. Geen idee welke er eerst gaat. Zo heftig als ik nu zie zou er wel eens een geboorte op koningsdag kunnen zijn