hmmm ziet er idd als op knappen uit muzefee! spannend
zal topic van sjoos eens bekijken!
en ben benieuwd wie voorgedrongen is ik niet helaas! wij gaan zo naar stal merries binnen zetten en eens kijken hoe de zaakjes er bij staan.. misschien vanacht toch maar eens slaapzakje inpakken en richting stal...
LadyAngel
Geplaatst: 05-05-10 19:33
Anouk sterkte!
Ben benieuwd van wie het veulen is.. Weer een voordringer ja
Gem
Geplaatst: 05-05-10 19:35
Neon: ze is idd schandalig voorgedrongen, dat kan echt niet. Dat zal ze moeten goed maken met extra mooie foto's !
Joyceee86
Geplaatst: 05-05-10 19:44
wij zijn voor gedrongen sorry.. hengst veulen met de naam fouradi..zwart 3 witte voetjes maar wel een maanoog heel apart
Laatst bijgewerkt door Joyceee86 op 05-05-10 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Begin nu echt heel nieuwschierig te worden inderdaad... in iedergeval alvast gefeliciteerd!
Oh wat ben ik slecht... Ik heb vanmorgen pas goed in de oogjes van Lightning Bug gekeken en hij heeft gewoon hele grijze ogen... Wat stom dat me dat nu pas op viel ben al dagen bezich ze schoon te maken omdat ze wat ontstoken zijn maar dat vind hij niet zo leuk dus dan kan ik niet zo best kijken maar goed vanmorgen dacht ik laat ik eerst maar eens lekker met hem kroellen en nog maar geen doekjes en water mee nemen zodat ik hem daar niet mee afschrik. En toen hij zich bijna op mijn schoot wierp omdat ik hem zo aan het kriebelen was vond hij het ineens wel goed dat ik eens goed in zijn oogjes keek schrok er wel een beetje van, het is heel licht bruin en dan een grijze rand om zijn pupil heen zeg maar. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar dat vind hij dus niet zo leuk dan denkt hij dat ik weer aan zijn oogjes ga wroeten natuurlijk. Maar deze kleur zal hij vast niet blijven houden denk ik. Mams heeft ook donkerblauwe ogen zeg maar geen bruin
Wij hadden 3 jaar geleden een zwarte, die had ook grijs/blauwige ogen.
kappiegirl
Geplaatst: 05-05-10 19:56
Muzefee schreef:
Had jij nou een zwart veulen kappiegirl?
Wij hadden 3 jaar geleden een zwarte, die had ook grijs/blauwige ogen.
Nee ik heb een bruinbont veulen zal zo nog eens een foto proberen te maken van de oogjes ik heb zijn ogen vandaag even gelaten voor wat ze zijn anders krijgt hij echt een hekel aan me denk ik vind het al zo zielig als ik hem in de houdgreep moet houden en dan met water en doekjes bezich moet.
joyce en nicole gefeliciteerd! En keurig overdag dus! Gauw met foto's komen hè!
kappiegirl
Geplaatst: 05-05-10 20:21
nog effe spam met mijn kleinste grut samen... Hailey vertelde Bug even dat een halstertje om hebben niet zo erg is en dat je dan nog op je bolletje gekriebeld kan worden door "kleine meisjeshandjes" ik heb krom gelegen van het laggen hoe verzint ze het...