van Lente weet ik het ook niet, is haar eerste veulen Volumia heeft dit jaar een dracht gehad van 325 dagen. Lekker gemiddeld dus...
Ik blijf bij Lente heel erg alert, camera, birth alert, vaak aanwezig zijn in ieder geval. Baal nu wel dat ze niet meer aan huis staan, hoewel dat dit jaar ook niks uitmaakte, want Voluum gooide het er ook ineens uit... En ze was 1,5 week te vroeg... voor de uitgerekende datum dan.
viefdepief, mooi buikje al! Is die van jou nou 24 juni uitgerekend zie ik in je onderschrift? En op 136 dagen? Dan zou die van mij al veel verder moeten zijn, 6 juni nl.
Cynthia82
Geplaatst: 08-11-10 09:19
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Daisy zit vandaag op de helft! Nog 'maar' 170 dagen te gaan..
viefdepief
Geplaatst: 08-11-10 09:48
xDonja schreef:
viefdepief, mooi buikje al! Is die van jou nou 24 juni uitgerekend zie ik in je onderschrift? En op 136 dagen? Dan zou die van mij al veel verder moeten zijn, 6 juni nl.
Misschien wat verwarrend maar ze is op 24 juni gedekt Ze zit nu op 136 dagen.
Cynthia gefeliciteerd!!! Aaf zit nu op 188 dagen en ze gaat echt wel bollen nu! Staat zoooo schattig.
horsii
Geplaatst: 08-11-10 11:49
Gefeliciteerd met de mijlpalen. Peeps vandaag op 192 dagen en je ziet der buik nu echt rond worden. gisteren peeps aan de pessoa gehad maar de bak was nat , grote plassen. En madame wou op het ebgin de hele tijd rollen ahah maar uiteindelijk liep ze super fijn en mensen wat draaft die gekke haflinger ruim zeg. Zit echt een super draf op en dat liet ze gister maar weer is zien Ze heeft lekker door de plassen lopen banjeren. En daarna ben ik even zonder zadel uit gaan stappen buiten. Ze heeft weer veel plezier in het werlken Voor peeps gaan we denk ik een birth alarm huren en er is een kate dus mischien daar slapen en om het half uur kijken. Maar er is ook bij peeps der stal een zithoek, in peeps der blokje(binnen) en dat is echt 10 seconden van peeps der stal af dus dat is ook een optie Eerste veulen dus kan alle kanten op met de draagtijd. Nog maar 160 dagen hier
Laatst bijgewerkt door horsii op 08-11-10 11:52, in het totaal 2 keer bewerkt
Hala is al lekker rond inderdaad! Ze ziet er goed uit!
Gefeliciteerd met de mijlpalen!
Al_Zawraa
Geplaatst: 08-11-10 13:41
Zelf vind ik haar eigenlijk iets aan de dikke kant, maar op dieet zetten kan natuurlijk niet. Zelfs beweging geven gaat niet lukken, daar ze momenteel niet goed loopt door de White Line Disease, haar mok is gelukkig wel bijna helemaal weg.
Kelsey is ook wel wat dik, maar uiteindelijk kunnen ze dat wel gebruiken als ze op het einde zitten en als het veulen veel van hun vraagt. Dan liever te dik dan te mager.