Bedenk me net Mariska, jij hebt wel in die jaren dat je fokt altijd veel meer merries gehad dan hengsten, niet ?
anneliesdj
Geplaatst: 14-05-09 22:53
Mariska_28 schreef:
Zucht... Wat moet ik toch met zo`n merrie...
Wachten tot de uitgerekende datum
Mariska_28
Geplaatst: 14-05-09 22:56
Yep, heb maar 1 hengst gehad, Elmo. En 6 merries: Ciara Dipsy, Fagan, Gwenn, Hope en Isis natuurlijk!! (vergat haar helemaal)
Ik wil wel wachtten, maar dan moet zij dat ook doen.. 2 jaar geleden was ze bijna een maand te vroeg (en Fagan dit jaar ook trouwens). Dus dan doen ze dat ook maar als ik er wel op reken!! Toch?
EDIT: Ben er nog meer vergeten.. Ciara heeft 2 jaar terug een dood merrieveulen gehad, en Katinka een dode 2-ling waarvan 1 merrie en 1 hengst.. 8 merries om 2 hengsten dus.
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 14-05-09 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk dat ik zo de BA erop ga gooien, en lekker naar bed ga... Kan het veulen er wel proberen uit te kijken, maarja lukt me toch niet.. Jullie bellen wel als ze begint te dampen en druk wordt? 0599-239106
Wat een snelle alweer! Om 6.40 begon ze en om 6.49 geboren with a little help from her friends.... Proficiat met je merrieveulen mariska! Nou, ik hoef me geen zorgen te maken over ons veulen want zoonlief blijkt toch echt wel oog voor de allereerste tekenen te hebben. Hij riep me meteen en toen heb ik Mariska gebeld die het ook al gezien had.
Net Maris aan de lijn gehad (ik ben haar zusje) het is een bruinbont merrie veulentje! En alles lijkt goed te gaan! Maris, gefeliciteerd, nog 1 te gaan!!! Zou je toch nog ooit een keer een hengstje krijgen dit jaar?
loveakira
Geplaatst: 15-05-09 07:00
gefeliciteerd maris wat een mooie meid Helaas toch geen hengst he?? helaas was ik net niet op tijd om het te kunnen zien
Laatst bijgewerkt door loveakira op 15-05-09 07:09, in het totaal 1 keer bewerkt