Update Luvy: Luvy was due 1/17 and the foal has finally repositioned, ready to foal any time. Potential for tonight? Luvy's current active period appears to be 9-1 (CA time) No wax.
Update Amy & Robin: Amy's bag is full and she's got a plug of wax in each teet. This is a good sign and one more step in the right direction. Only mother nature and Amy know when the big day will be. Rest assured we will be watching her closely.
Robin continues to be my slow and steady girl. I haven't seen much change in her. She's my mystery girl. I have no history on her behavior so she's almost like a maiden mare to me. We'll keep watching and hoping!!! ~~~~~~~
Amy's been having some irritation and alot of tail swinging.... I know we've seen this before, but maybe this time it won't stop until there's a baby!!!!
Kyra heeft een wok in haar stal Een rubber voerbakje wat ze niet kapot kunnen maken. Als ze 's middags binnen komen, krijgen ze een slobbertje ipv brok en dat kan ik niet op de grond voeren en bij Kyra zit er geen voerbak in de stal. Het bakje laat ik liggen, daar speelt ze af en toe leuk mee. Vanaf vandaag hoeven ze geen slobbertje meer, ze hebben een kuurtje tegen het zand gehad en dat was gisteren voor het laatst. Maar het bakje mag ze voorlopig nog wel houden om te spelen