Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van de merrie uiteraard
Sneu dat ze zo'n last heeft. Bij mensen schijnt ananas te helpen om een bevalling "op te wekken". Geen idee of dat met paarden ook werkt
Ik zal nog even een gokje doen in je topic, die volg ik al
Nog energie genoeg dus!

Zilver ziet er goed uit, ferme buik heeft ze gekregen.
Heb je een foto? Wat balen wel dat het alarm niet is afgegaan.
Ik ben ook jaloers op hoe alle merries vooruit gaan kwa uier hier in het topic. Ik wordt haast simpel van Nova en Skye die zo traag gaan 

Heel grappig maar je ziet dr buik onder haar deken uitkomen tegenwoordig
. Ze zit een beetje in een vervelende dekenmaat ook moet ik zeggen. Het 1 is net te kort en de ander nog te ruim 

Al_Zawraa schreef:Oh ik vergeet helemaal te reageren op Cynthia! Ik zag dat je Blue en Idris uiteindelijk allebei verkocht hebt, wat een stap zeg! Wel super fijn dat ze allebei een heel goed huis gevonden hebben en je nog regelmatig updates krijgt
Het was inderdaad geen makkelijke keus. Sinds TiSento op 3,5 jarige leeftijd is overleden, weet ik maar al te goed dat niet alle paarden 25 worden. Dus door ze allebei te verkopen, loop ik wel het risico dat ik met niets (geen nakomeling van Daisy) achterblijf als Fi wat overkomt. Maar goed, die kans is gelukkig klein en ze hebben allebei een tophuis, dus het is goed zo en één paard hebben geeft ook wel rust 
In mijn vorige post heb ik recente foto's van ze geplaatst 
DDDara schreef:Cynthia82: Begrijp ik nou goed dat je alle2 je mannen heb verkocht? Het laatste wat ik maanden geleden heb mee gekregen was dat je er 1 van de 2 wou weg doen en dat je van de koper liet afhangen welke het wordt.
Ergens ook wel fijn dat heb je de kans om helemaal voor dit veulen te gaan..... hopelijk voor jou eindelijk een merrie.
En uiteindelijk een goede keus geweest. Ze hebben beiden een heel fijn huisje en je weet nooit of je zo'n fijn huisje op een later moment ook nog zou kunnen vinden. Tuurlijk zijn er zat hele goede huisjes, maar Idris (degene die ik in eerste instantie zou houden), staat nu bij mensen thuis, hij is van de dochter van 16 jaar en wordt iedere dag geknuffeld, geborsteld, staat hele dagen buiten met vriendinnetjes en ik krijg vaak foto's. Dus echt heel fijn!

maar ook
arm dier 

nogmaals heel veel sterkte.

Mattyy schreef:Balko wat een vaag resultaat. Daar heb je nog niets aan. Volgens het boekje zou het hele lage PH zijn als ik het me goed herinner.![]()
Ooh echt? Wij hebben gewoon open boxen met tralies, maar nergens last van. Heb ook altijd rustige, makkelijke merrie's gehad.