Fotsy, prachtige lange benen Hahaha dus de theorie dat er over hengstjes gemiddeld langer gedragen wordt dan merrietjes, gaat langzaam in rook op? ik hoop het! Want jupi kreeg op dag 331 een hengst en vandaag op dag 340 nog geen naderende bevalling
Hier vanmiddag weer foto's gemaakt, omdat ik "bang" was dat Lara met Carlijn een paar dagen uit logeren zou gaan. Maar ze was zo enorm hengstig dat ze morgen aan huis wordt geïnsemineerd
Dyonne, dag 350 pff jemig wanneer ben jij eens aan de beurt
Ik vind dat Rowan en Dyonne nu wel eerst mogen met die merries over 350
suffie
Geplaatst: 18-04-17 22:26
Neonlight schreef:
Carlijn is knap. Door welke hengst laat je Lara insemineren?
Met Kerst heb ik van mijn man een dekking cadeau gekregen, na alle rompslomp van het afgelopen jaar, gewoon teveel om op te noemen. We kijken vooruit, naar de toekomst en omdat we nu geen koeien meer hebben, hopen we nog heel veel veulentjes te mogen fokken. Daarom dit keer een hengst uit een totaal anders straatje . De keuze is gevallen op Formidable v. Fidertanz en Carlijn mag voorlopig nog blijven
Bedankt voor de felicitaties en wat een mooie dag om jarig te zijn zo met een veulenboom in het topic! Fotsy, Icecrystal en wodan gefeliciteerd! Wodan en Fotsy mooie grote merrieveulens (de één wel iets ander formaat groot dan de andere ) en de derde blijft een beetje mysterieus.
hinte
Geplaatst: 18-04-17 22:30
mooney, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Dyonne, Pff 350 dagen, ze maakt er vast een prachtig veulen van
Cynthia82, Wat duurt wachten toch lang.... maar er zit schot in
Esther28, Schiet ook niet echt op
shadow33, 362
Arianne, Super dat jullie hengstje het goed heeft gedaan! De dames schieten al lekker op en wat zijn ze mooi!
Wodan08, Gefeliciteerd met dit prachtige merrie veulen
Pauk, Fijn dat Stitch weer opgeknapt is!
Joto, Ach wat sneu
Fotsy , Gefeliciteerd Wat een schatje
Alexandra__, Fijn dat Luxe weer helemaal in orde is
Icecrystal, Gefeliciteerd
suffie , Prachtige foto van mams met haar 2 kids! Carlijn
Wat een babyboom vandaag! De mijne gaan alleen niet meedoen helaas denk ik...
Dyonne ook al zo ver zeg!
Vera ook al flinke tieten!
Fi begint er ook werk van te maken zo te zien!
En wat een prachtige valkjes hier
Fotsy
Geplaatst: 18-04-17 22:34
vind ik ook wel, komaan merrie's, laat jullie beebjes zien
Esther28
Geplaatst: 18-04-17 22:36
Ice gefeliciteerd..zou de babyboom dan echt op gang komen nu? Bij Vera vandaag een verandering in lijf en gedrag. Normaal is ze dominant en driftig maar nu vondr ze t wel best dat haar kraamvriendin de baas was en was mat. Op stal onrustig en buik ook onrustig. Humeur echt ver onder t nulpunt en ze vliegt me bijna aan als ik de stal ik kom. Maar uier of banden ho maar...
linda, ook fijn als alles weer normasl is. Mijn volbloed had een slappe punani waardoor de onderzijde wat open was, als het vuil werd schuurde ze dan wat en had ze ook direct zwelling. Toen hielp baby olie haar wel heel goed.
Ik ga een slaapje doen, morgen nog meer babypaardjes!!!
Ook gefeliciteerd met de nog niet hier geshowde veulens! ^_^
Fotsy, ook droog ziet ze er erg knap uit hoor!! En volgens mij is er gewoon geen pijl op te trekken met de drachtige mutsen (of gaan we standaard nu alles punani noemen hier )
Linda, wel fijn dat de punani van die pony die jij niet meer kende er weer wat beter uit zag!
Zal deze foto van Lies haar uier van vanmorgen nog even showen, 338 dagen drachtig. Vanmiddag nog in m'n volgtopic geplaatst dat het er bijna allemaal aardig klaar voor leek, maar de ph nog niet aan het zakken was. Testte vanavond toch meer 6,5 ipv boven de 7. Hopelijk zit er weer wat voortgang in nu!