Leuke valk ook, DL.
Fotsy schreef:Ja Cynthia maar nu zal het wel geen grasbuikje meer zijn maar beebbuikje

het is natuurlijk een maiden
Precies, gras is wel een beetje op. Gek hoor, mijn baby met een babybuikje 
Zo, Annika, die heeft ook al ene best buikje!
Pretty, ik hoop dat ze zo bescheiden blijft als Dais. Is ook beter voor haar eigen lijfje.
hinte schreef:Cynthia82, Hoe krijg je haar toch zo netjes op de foto?
Ik moet met 3 man alles uit de kast trekken anders blijven ze mooi met hun kop op de grond staan.
Wie zegt dat ik niet alles uit de kast trek? 
Met Dais was het nog redelijk makkelijk. Gewoon alleen, pony stilzetten, inparkeren, halstertouw los, 2 stappen naar achter, klik. Pony omdraaien, weer inparkeren, 2 stappen naar achteren en klik en klaar.
Fi is wel een ander verhaal hoor. Die staat niet zo heel makkelijk stil
Hoewel, die foto's van 2 maanden heb ik in mijn eentje gedaan en die gingen verbazingwekkend soepel, maar afgelopen weekend wilde ze niet echt stil staan (het was ook wel druk met mooiweerfietsers).
Maar ik heb wel een gouden tip: Pony neerzetten, degene die pony vasthoudt een stap naar achteren, app met hinnikgeluiden aan en klikken maar 
Afgelopen weekend was de foto van rechts in 2 seconden gemaakt, maar links zijn we zeker een kwartier mee bezig geweest, want ze wilde niet stilstaan (of alleen met een lelijk hoofd, of voeten zowat achterstevoren diagonaal achter elkaar.
Ik heb de mislukte foto's al verwijderd, maar volgende maand zal ik die ook tonen 
Trees loopt 10 daagjes voor op Fi 
Lieve foto's die twee buikjes naast elkaar