Straks gaat mijn kleine ventje voor het eerst even los!! vandaag de hele dag in ons huis geklust en hier op het terrein zijn we ook aan het verbouwen!! nu is het lekker rustig dus even eten en dan genieten!!! ik zal even fotos plaatsen vanavond!! en nog mensen die druk moeten gaan waken?
pfff wat een baaldag vandaag! mijn tinker was ook drachtig moest nog kleine 2 maand. kom ik vanmorgen op stal om ze naar buiten te doen ligt er een dood veulen in haar stal. ben me helemaal kapot geschrokken!!!! mooi veulen dat het was!!! baal dr flink van
Ook al weer zo'n knap ding! Neon gaat echt niet vanavond, ik vrees dat ze weer fiks gaat overdragen en ze mij in grote problemen brengt volgende week. De bitch.
@muzefee is die fokkerij van jullie? hoeveel hebben jullie er nu/verwachten jullie er nog? gaaf!
@neon hmm jammer, had zo mooi geweest idd de bitch hahaha ze doet het erom
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-05-10 18:44
Ik hoop het niet, maar ze heeft het me al een keer eerder geflikt om tijdens CH Eindhoven te bevallen, en dat begint woensdag. Toen was Devdan dus geboren, en ik kon daar ook niet direct weg.
Overigens had ik net dus 2 sms-jes van DB-topicers, van Conejo van vanmorgen, Mabel heeft wel hars maar een rustige nacht gehad, en net dus nog eentje, met een veulen die een goed half uur geleden geboren is en van wat ik hoor die persoon behoorlijk heeft verrast. Ik wacht op heuglijk nieuws van die kant, en piccies!
Muzefee
Geplaatst: 05-05-10 18:47
miszlisanne schreef:
@muzefee is die fokkerij van jullie? hoeveel hebben jullie er nu/verwachten jullie er nog? gaaf!
Ik kom er al zo'n 15 jaar, waarvan ik er een jaar of 6 rijd. Help er met de dagelijkse bezigheden en ga mee op keuring etc. Heb ook een eigen pony hier lopen die ook hier gefokt is, toevallig vandaag foto's van gemaakt wordt bijna 3, even kleine spam met foto; Wil op den duur ook met haar wel eens een veulentje fokken.
Alle Welsh veulens zijn nu geboren voor dit jaar, alleen de Gelderse merrie moet nog veulenen.
Volgend jaar, als alles drachtig raakt, krijgen we een stuk of 6.