Heel erg bedankt voor het aanbod! Maar ben nu voorlopig vrij van werk, dus haal de slaap later wel weer een keer in. Ik heb haar even uitgelegd hoe ze moest gaan liggen Ze was nog niet warm ofzo..
Ik heb net nog even uitgerekend waar ik kans op maak qua kleur, om het extra spannend te maken
Het wordt sowieso een bonte, want Ciara is homozygoot bont. Falcon draagt geen vos, dus er kan geen vos of palomino uitkomen. Beide zijn heterozygoot voor het agoutigen dus ik heb kans op: 37.5% bruinbont 37.5% valkbont 12.5% zwartbont 12.5% smokey black bont (zwart met een verdungen, zie je alleen helaas niet)
Als het mijn merrie was zou ik even blij zijn met zwartbont als valkbont wss, hoewel valk wel weer zijn voordelen heeft met fokken, doe dan toch maar valk
Nou euhhh dit veulen is eigenlijk voor de verkoop (net als Isis) hahaha dus mij maakt het niet zoveel uit, als het maar een hengstje is Dat maakt het verkopen wat makkelijker voor mezelf Ze heeft trouwens de afgelopen minuten wel lekker op en neer gewandeld he? Zou ze mijn 10 uur nog gaan redden dan?
Sowieso ben ik al blij als het er gezond naast ligt.. heb nog de beelden van 2 jaar geleden in het hoofd, helemaal door Isis die er qua aftekening schrikbarend veel op lijkt.. Brrr
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 14-05-09 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou eerlijk gezegd ook niet online willen bevallen
Mariska_28
Geplaatst: 14-05-09 22:42
Vrees dat er gekken genoeg zijn die dat wel doen.. brrrr
Ze is in ieder geval goed uitgerust zometeen, dus dan kan ze er goed tegenaan!! Ik geef haar nog een uurtje, dan is het er.. (altijd optimistisch blijven toch?)
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 14-05-09 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt